6 סימנים שאתר זקוק לעדכון

6 סימנים שאתר זקוק לעדכון

6 סימנים שאתר זקוק לעדכון

אתר האינטרנט של החברה הוא הפנים שלה וכלי לאינטראקציה עם המשתמש. בשנת 2021, לא מספיק שיהיה דף עם מינימום מידע. האתר צריך מבקרים וקונים, ואופטימיזציה למנועי חיפוש עוזרת להשיג אותם.

כיצד להבין שאתר החברה זקוק לעדכון

אם מספר המבקרים באתר יורד, כדאי להבין מה הסיבה. אולי האתר לא עודכן במשך זמן רב וכבר לא מעניין לאנשים ולמנועי חיפוש. העיצוב או התוכן האתר יכולים להיות מיושנים, יתכן שהאתר לא מותאם למכשירים ניידים. בכל אחד מהמקרים הללו, יש לשפר את האתר.

ניתוח האתר,  ביקורת של  SEO ויוזביליטי האתר יעזרו לך להבין מה ניתן לשפר כדי להגיע למיקום יותר גבוה בחיפוש והגדיל כמות המרות באתר.

אנו מציעים  לערוך בדיקה מהירה. אם אתה עונה "כן" לפחות פעם אחת, הגיע הזמן לעדכן את האתר.

סימנים שהאתר שלך זקוק לעדכון

האתר מיושן

ממליצים לעדכן את האתר כל 3-5 שנים. אם אתר בנוי בשנות ה -2000 על תבנית ופריסה ישנה, ​​הוא לא מתאים למציאות חדשה. מגמות העיצוב משתנות במהירות, המבקר במהירות קולט טכניקות מיושנות, המתחרים לא יושבים בשקט ושיעור המרות יורד. לדוגמה, חלק מהאתרים עדיין משתמשים בטכנולוגיית פלאש שתמיכתה הסתיימה בדצמבר 2020. יש כלים שהיו פופולריים בעבר, אך חדשים תפסו את מקומם.

ירידת התנועה לאתר

ראשית, עליך להבין את הסיבות לירידת התנועה. ישנן סיבות שאי אפשר להשפיע עליהן: עדכון אלגוריתם הדירוג, נישה צרה או עונתיות של ביקוש. אבל אם הדינמיקה של ירידת התנועה יציבה, עליך לחשוב על קידום האתר: ניתוח ואופטימיזציה של תוכן, מילות מפתח, מבנה האתר וגורמי התנהגות.

מבנה לא נכון

צריך להיות היגיון במבנה של כל העמודים באתר. המבנה משפיע ישירות על הדירוג. ככל שזה טוב יותר כך האתר מאונדקס האינדקס מהר יותר. מבנה האתר לא ברור עלול לבלבל את עכביש מנוע החיפוש. כתוצאה מכך, האתר לא יוצג  בחלק השאילתות. מבקרי האתר גם לא אוהבים לחפש את המידע הדרוש במשך זמן רב, הם מצפים למצוא את המוצר הרצוי במדור המקביל.

אי התאמה של האתר למסכים במכשירים שונים

יש להתאים את האתר למכשירים שונים. מאז 2015, בגוגל הצהירו כי קיום גרסה רספונסיבית או מותאמת לניידים משפיע חיובית על דירוג האתרים.

למרות שהתנועה לנייד חשובה מאוד, אנשים עדיין משתמשים במחשבים וכדאי לקחת בחשבון שיש להם גם רזולוציות מסך.  

מהירות טעינת אתר איטית 

רוב המשתמשים לא חוזרים לאתר שאינו מצליח לטעון. מבקרים גם עלולים לעזוב את האתר, אם נתקלים בבעיות באתר. דירוג העמודים באתר תלוי גם במהירות הטעינה.

גורמים מסחריים לא מעודכנים

פרטי קשר לא רלוונטיים, מידע לא מדויק על מחירים ושירותים, מאמרים ישנים, תמונות מזוהות, דפים לא קיימים וקישורים שבורים מובילים לאובדן לקוחות. למשל, כשיש מפה, מסלול מפורט והרבה אנשי קשר, לוח זמנים לעבודה, גולשים מבינים מיד למי לפנות, מתי והיכן לבוא. עיצוב זה אטרקטיבי יותר למשתמש.