תחרות קידום אתרים

תחרות קידום האתרים של ישראל

בחודש ספטמבר הוזנקו 40 חברות קידום ומקדמי אתרים פרטיים לתחרות קידום אתרים, כאשר בסופה נוכל להכריז את על מקדם האתרים הטוב בישראל. איך התחרות עובדת, כמה זמן עוד נשאר ומי המתמודד המוביל נכון לעכשיו? הכל בכתבה הבאה.

נווה פריצקי – זה הביטוי שנבחר במילת המפתח עליה צריכים להתחרות חברות הקידום שהצטרפו לתחרות. את הביטוי בחר גל חזיזה, מחברת BUYPOST, כאשר הוא זה שיוזם את התחרות מדי שנה (זו השנה השניה של התחרות).

מי המתמודד המוביל?

דן סונגו, מחברת טופיק מדיה וחברת הבת webby, הוא המתמודד המוביל כרגע בתחרות עם האתר: https://nave-prizki.co.il/.

דן בנה אתר אינטרנט יפה מאוד, אשר לעיתים ניתן יהיה לחשוב שאכן מדובר באתר אינטרנט אמיתי. האתר מכיל מידע לתושבים, למקרים ועוד פרטים נוספים על מלונות, אטרקציות ומה לא? באמת מפתיע שבזמן כל כך קצר ניתן היה לכתוב כל כך הרבה תוכן ולגרום לזה להיראות כל כך אמין.

תחרות קידום אתרים

מה האסטרטגיות?

מהרגע שהתחרות קידום האתרים התחילה ראינו הרבה מאוד אסטרטגיות שונות, כאשר הבולטות ביניהם היה תוכן AI. תוכן AI זה בעצם כתיבת תוכן באופן אוטומטי על ידי מערכות. הרבה מקדמים נקטו בשיטה הזאת אבל שכחו להתייחס לדבר אחד – הגיון.

אם עוקבים קצת אחרי אתרי עירייה אמיתיים ניתן להבחין כי התוכן לא מתעדכן שם בכמויות מטורפות, והרבה מקדמים דווקא החליטו להעמיס את עמוד הבית בכמות תוכן לא הגיונית – צפינו גם באתרים עם מעל 7000 מילה בעמוד הבית. מוגזם לא?

בנוסף ראינו הרבה קישורי ספאם. הרבה מאוד אתרים עם מלל באנגלית ואנקור בעברית. את האמת? אני לא אוהב בכלל את שיטת הקידום הזאת. כל קיצור דרך כזה או אחד בסופו של דבר נגמר בירידה במיקומים ופגיעה ישירה באתר ובפרנסת הלקוח המקודם.

בניית אתר אינטרנט תקין לקידום

מה שכן היה בולט היה דווקא המבנה ההיררכי התקין שיש לאתר הרשמי שבנה דן סונגו. האתר בנוי בצורה מושלמת לקידום, הן ברמת מבנה הקישורים הפנימיים, סכמות לאורך האתר, כמעט בכל מקום אפשרי, חווית משתמש לא פחות ממדהימה, פירורי לחם, מהירות אתר תקינה, הכל כולל הכל כלול באתר של דן ואני חושב שאולי זו הסיבה העיקרית שהוא כרגע במקום ה-1 בתחרות.

אז נכון, יש עוד 6 ימים לתחרות והכל יכול להיות, אבל אני חושב שאין ראוי מדן לנצח את התחרות הזאת. הוא מוביל בכמות הימים הכי הרבה יותר מכל המתמודדים, הוא המשתתף הבולט ביותר והוא גרף עד היום הכי הרבה מחמאות.

תנועת גולשים אמיתית

כחלק מהרצון לייצר תנועת גולשים אמיתית דן הוסיף לאתר גלגל מזל שבו כל גולש יכול לסובב ולזכות בפרסים וקישורים. הרבה אנשים השתתפו וזכו תוך כדי חיפוש גלגל המזל באתר. בקיצור, התחרות מעניינת מאוד ומעניין יהיה לראות מי יהיה הזוכה בסופה.