קידום אורגני

כל מה שאתם צריכים לדעת על קידום אורגני

מהו קידום אורגני?

אסטרטגיית קידום אורגנית מייצרת תנועה לעסק שלך באופן טבעי לאורך זמן, ולא באמצעות פרסום בתשלום או פוסטים ממומנים. כל דבר שאתה לא מוציא עליו כסף ישירות – פוסטים בבלוג, תיאורי מקרה, פוסטים אורחים, ציוצים ללא תשלום ועדכוני פייסבוק – נופל תחת המטריה של קידום אורגני.

כעת, חשוב להדגיש שהמונח "שיווק אורגני" לא אומר שלא מוציאים כסף. עדיין צריך להשקיע באסטרטגיית השיווק שלך ובאפליציות שיעזרו לך בקידום.. במקום זאת, אורגני אומר שאין תשלום עבור הגברת החשיפה לפוסט עצמו.

בדרך כלל, לקישורים בתשלום יהיה אינדיקטור לידם ( המילים "ממומן" ו"מודעה" יופיעו לצד המודעה) בעוד קישורים אורגניים נותרים חשופים. סביר להניח שתזכרו שראיתם פוסטים בתשלום בערוצי מדיה חברתית כמו לינקדאין, פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם. אולי אפילו ראיתם פוסטים ממומנים באתרי תעשייה, שבהם מותגים ישלמו פרסום כדי לכתוב על המוצר שלהם או משהו שקשור לעסק שלהם.

למה צריכים קידום אורגני?

אסטרטגיה קידום אורגני מביאה לקוחות לעסק שלך באופן טבעי לאורך זמן. במקום לפרסם ישירות לקהל היעד שלך, אתה מושך אותם פנימה על ידי מתן המידע שהם מחפשים. תהליך זה ידוע גם כשיווק נכנס או שיווק תוכן.

עם זאת, אין מסלול מהיר לתוצאות. הטמעת אסטרטגיית קידום אורגנית לא תגביר את התנועה שלך בן לילה. למעשה, זה יכול לקחת חודשים או שנים כדי לראות שיפור בסוג הביצועים שאתה מחפש.

עם זאת, ברגע שיש לך את הידע הזה, יש לך את זה לכל החיים. קידום אורגני יעיל יוצר מקורות תנועה קבועים לאתר שלך. מקורות אלה יכולים להיות דפים ופוסטים בבלוג שניתן לגלות באמצעות חיפוש, פוסטים של אורחים ללא תשלום בבלוגים בתעשייה, עדכוני מדיה חברתית המקשרים חזרה לאתר האינטרנט שלך ועוד.

בניית אסטרטגיית הקידום האורגני שלך

תחשוב על זה כך: אסטרטגיית שיווק אורגנית משכנעת את מנועי החיפוש שהאתר שלך רלוונטי למה שהקהל שלך מחפש. זו הסיבה שאסטרטגיות כאלה לוקחות זמן.

זכור, אנו מנסים לבנות מקורות תנועה קבועים שיעזרו להפוך משתמשים ללקוחות פוטנציאליים. איך נראים המקורות האלה?

  • תוכן ונכסים המתארחים באתר שלך. באופן אידיאלי, אלה יאכלסו את תוצאות מנועי החיפוש כאשר אנשים מחפשים מונח קשור בגוגל, ויביאו לך תנועה.
  • פוסטים של אורח. תוכן באתר של משפיע או תעשייה הוא דרך נוספת להביא את התוכן שלך בפני קהל רחב יותר. הקפד לקשר חזרה לתוכן שלך.
  • פוסטים ברשתות החברתיות. ציוץ או פוסט בלינקדאין עם קישור לאתר שלך יישארו פעילים ללא הגבלת זמן, ויביאו תנועה חדשה לאתר שלך.

שוב, פוסט אחד לא יעשה הרבה כדי להגביר את התנועה שלך. שיווק אורגני עובד על ידי בנייה על העבודה שעשית בעבר. זו סדרה של מאמצי שיווק מתמשכים. הכסף שאתה משקיע בחודש הראשון ממשיך להביא לקוחות בשנים הבאות. ייתכן שתראה רק רווחי תנועה זעירים בהתחלה, אבל ההוצאה שלך יורדת ככל שהתנועה שלך גדלה עם הזמן.