ציון איכות למודעות – עכשיו גם בפייסבוק

מערכת הפרסום של פייסבוק משתדרגת ומשכללת עצמה מידי יום. לקהל המפרסמים, שיווק בפייסבוק הופך נוח יותר ונגיש יותר. החידוש האחרון והמשמעותי ביותר של החודשים אחרונים הוא הוספת ציון איכות למודעות הממומנות שלכם בפייסבוק.
אם עד היום, בכל פעם שהקמנו קמפיין ממומן לקהלי היעד שלנו בפייסבוק, היינו צריכים לנחש מה ציון המודעה לפי אחוז ההקלקות והמחיר ששילמנו לפעולה, עכשיו פייסבוק מקלה על קהל המפרסמים וחושפת את ציון האיכות.
מזכיר לכם משהו?
כן נכון, בדיוק כמו בגוגל אדוורדס – במערכת הפרסום של גוגל אדוורדס ניתן לראות מה הציון המדוייק של כל מודעה שלכם בהתאם לכל מילת מפתח.
ציון איכות מודעות פייסבוק
כמו שניתם לראות בתמונה – לכל מודעה ניתן ציון איכות ייחודי מה שמאפשר לנו לדעת בדיוק מה איכות המודעה.
ציון האיכות נקבע לפי הפידבק המתקבל מהגולשים, רמת הרלוונטיות וכמובן מגובה הפידבק השלילי במידה וישנו.
ניתן לראות שישנה התאמה טבעית בין גובה הציון לביו העלות של אותה מודעה לקליק ואחוז ההקלקות שלה. ככל שהמודעה תהיה איכותית יותר כך העלות לקליק תהיה נמוכה יותר ואחוז ההקלקות יהיה גבוה יותר.
במהלך הזה פייסבוק מיישרת קו עם מערכות פרסום אחרות ובעיקר עם גוגל אדוורדס.
לא מספיק לייצר קמפיין עם תקציב פרסום גבוה וטירגוט נכון אלא חשוב לייצר קמפיין איכותי החל משלב הקריאייטיב, גרפיקה נכונה, רלוונטיות גבוהה ככל הניתן לקהל היעד, פילוח מתקדם וחלוקה של קהלים לפי קבוצות מודעות וכמובן – ניהול ואופטימיזציה של הקמפיין והמודעות שלכם תוך כדי תנועה להשגת תוצאות אופטימליות.
לייעוץ בנושא שיווק בפייסבוק, קמפיינים ושיווק דיגיטלי דברו איתנו – 052-6105900