קשר קבוע עם לקוחות

למה חשוב לשמור על קשר עם הלקוחות

נוף השיווק הדיגיטלי יהיה שונה מאוד בשנת 2022. יש יותר פלטפורמות שיווק לבחירה, יותר נתונים ועוד אסטרטגיות שיווק והמון דאטא ונתונים שנאספים.

קשר קבוע עם לקוחות

יהיו עוד פלטפורמות שיווק לכל נישה – מסחר אלקטרוני, נסיעות, טיפול בחיות מחמד וכו'.
והמשווקים יצטרכו להשקיע בשליטה במיומנויות של שיווק תוכן  ו SEO ולדעת למקד לקהלים ספציפיים בצורה מותאמת יותר את התכנים.

אבל, וחשוב להפנים טוב טוב- שיווק טוב לא נגמר בלהגיע אל הלקוח פעם אחת ויחידה-
שימור הקהל, אסטרטגיית הרימרקטינג ושירות הלקוחות הינם פעולות לא פחות חשובות ואפקטיביות ואף הכרחיות לעסק המקודם.

שמירה על קשר עם הלקוחות היא חלק חשוב משירות הלקוחות. לקוחות צריכים להתעדכן בהזמנות, מבצעים והצעות שלהם.

כל חברה בעולם צריכה להיות בקשר עם הלקוחות שלה, אבל איך עושים זאת נכון?

אחת הדרכים הפופולריות ביותר לשמור על קשר עם לקוחות היא באמצעות שיווק בדואר אלקטרוני.
אבל כשזה מגיע לשיווק ב-SMS, עסקים מתחילים להבין את היתרונות שלו על פני שיווק בדוא"ל. מספר מחקרים הראו כי יש סיכוי גבוה יותר שלקוחות יפתחו הודעות טקסט מאשר מיילים.

בנוסף, יש סיכוי גבוה יותר שתקבלו שיעור תגובה שיכול להוביל לעלייה בשיעורי ההמרה עבור העסק שלך, מה שיוביל בהכרח הזדמנויות מכירה חדשות.

שיווק באמצעות SMS הוא דרך יעילה להגיע ללקוחות פוטנציאליים שאינם תמיד מקוונים.

בעזרת מערכת  SMS שיווקית אוטומטית, עסקים יכולים כעת לשלוח הודעות מותאמות אישית ללקוחות הפוטנציאליים והלקוחות שלהם.

הידעת? תוכן מותאם אישית הוכיח את עצמו כמגדיל את שיעורי ההמרה ב-190%!

מי שמבין שיווק יודע שלקוחות הם יותר מסתם מספרים. הם אנשים אמיתיים עם העדפות, צרכים ורצונות משלהם. והדרך הטובה ביותר לגרום להם להתעניין במוצר שלך היא ליצור תוכן שמדבר ישירות אליהם.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי יצירת תוכן משכנע ומותאם אישית עבור כל משתמש בנפרד. ניתן לעשות זאת באמצעות מיילים מותאמים אישית או אפילו צ'אט בוט אינטראקטיבי שיכול להפיק הודעות מותאמות אישית עבור הלקוח לפי דרישה.

רק הזהרו- אם בחרתם לשלוח מיילים מותאמים אישית ללקוחות, ולנצל את הפלטפורמות הנהדרות לשליחת הודעות שיווקיות ועדכונים, חשוב שתשימו לב תמיד שלא יהפכו לספאם.

מהו ספאם וכיצד ניתן להימנע ממנו?

ספאם- דואר זבל – הוא סוג של הודעה לא רצויה הנשלחת בדרך כלל באמצעות דואר אלקטרוני או בהודעות SMS.

כדי להימנע מכך, חשוב להשתמש בדואר אלקטרוני בעל מסנן דואר זבל מובנה. זה ימיין אוטומטית את האימיילים שלך כך שתוכל לראות את מה שאתה רוצה לראות מראש. אפשר גם לפתוח תיבת דוא”ל נוספת שאותה ניתן בכל מקום שדורשים כתובת מייל ואין לנו רצון לקבל מהם הודעות שיווקיות.

ובתור משווקים? אנחנו הרי כן רוצים שהלקוחות ייקראו את המיילים ואת ההודעות שלנו, לכן שימו לב שאתם מייצרים תוכן איכותי, מותאם אישית ובעל ערך ללקוח- כך שההודעות שלכם לא יגיעו להיות עוד ספאם שהלקוח מקבל.