בניית אתר תדמית

למה בניית אתר תדמית זה לא מספיק בשביל לגרום ללקוחות חדשים לפנות אל העסק שלכם?

בניית אתר תדמית היא בנייה אשר מבוססת על תוכן. במידה ואתם בעלים של אתרי אינטרנט עסקי שמוכר דברים תוכן לא יעזור לכם, מכיוון שמפעם הלקוחות ייכנסו ויראו ששום דבר לא משתנה אז זה לא ימשוך אותם. לקוחות חדשים לא ייכנסו מאותה סיבה בדיוק. אתה לא תטפס במעלה תוצאות החיפוש ולכן לא יהיה בך עניין. אז איך מתקנים את זה? למי פונים ומה עושים? על כל זאת ננסה לענות מיד, הישארו עימנו.

בניית אתר תדמית

איך מישהו אשר תפקידו הוא לקדם אתרים יכול להכניס לקוחות חדשים לעסק?

מקדם אתרים הוא בן אדם שהמקצוע שלו הוא לעזור לאתרים להתקדם למעלה בתוצאות החיפוש של גוגל. נכון שזה משהו שאתם יכולים ללמוד לעשות בעצמכם, אך תמיד עדיף שמישהו מקצועי יעשה זאת עבורכם. המקדם יכתוב לכם מאמרים, ישפר לכם את הכותרות ואת מילות המפתח, יפנה לאתרים אחרים על מנת לשים שם קישורים חיצוניים אשר יפנו לאתר שלכם, ישפר את מהירות האתר שלכם, יעקוב אחר הטרנדים בגוגל וישפר את האתר שלכם בהתאם, בקיצור, מקדם האתרים יעשה ככל שביכולתו להכניס לכם עוד לקוחות חדשים.

למה אתר תדמית לא יענה על הצרכים שלכם?

קודם כל, כאשר אתם בונים אתר ולא משנה איזה, אתם חושבים רחוק, על העתיד. יכול להיות שבהתחלה יהיה לכם טוב לבנות אתר תדמית, אך אם תחליטו שאתם רוצים להתרחב או להוסיף תוכן, לא תהיה לכם את האופציה הזו. סיבה נוספת היא אם חשוב לכם הקידום של האתר או שלא. מנועי החיפוש נמשכים להרבה תוכן והם נמשכים גם לאתרים שבהם נמצאים הגולשים הרבה מאוד זמן ומדפדפים בין הדפים, עאשר לאתר תדמית יש רק דף אחד. ככל שיהיו יותר דפים באתר יהיו יותר מילות מפתח והאתר שלכם ישתבץ במעלה מנועי החיפוש. אתר תדמיתי הוא פחות חברתי. פחות אפשר לשתף חלק מסוים מן האתר שקיבל צורה יפה, כי באתר תדמית הכל מגיעה כקובייה אחת מובנת תחת אותה כתובת של האתר.

אז למה אתם צריכים אתר אינטרנט אבל לא אתר תדמיתי?

קיימות מגוון סיבות ללמה אתם צריכים לתחזק אתר אינטרנט עסקי, אך אנו ממליצים שהוא לא יהיה תדמיתי. הסיבות לכך הן שהלקוחות מצפים שיהיה לכם אתר באינטרנט, אך שימו לב שאתר אינטרנט תדמיתי לרוב יהיה בנוי מדף אחד, מה שיכול מאוד לשעמם את הלקוחות ולהיות מאוד לא אטרקטיבי ומושך. אתר אינטרנט שיש בו המון דפים והמון אפשרויות על מה להסתכל, יגרום לכם להיראות יותר אמינים. מה גם שאתר אינטרנט עסקי, יהיה לכם יותר זול מהפרסום המסורתי בעיתונים, שלטי חוצות, פליירים ועוד. אז לסיכום, אתר תדמית לא ישרת אתכם ואולי אף יפגע בכם. שימו לב לכך.