שיווק באינטרנט לעסקים

כיצד שיווק דיגיטלי תורם לעסק שלך

קצת על שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי הוא היכולת לקדם את העסק שלך באמצעות האינטרנט. זה יכול להיות שימוש בשיווק ברשתות החברתיות או בגוגל וזה יכול להיות שיווק אורגני או ממומן. מה שלא תבחר – מדובר בכלי משמעותי שיכול לעזור ללקוחות פוטנציאלים להכיר אותך יותר לעומק ולהגיע אלייך. אם אתה עסק עצמאי שמוכר מוצר או אדם שמספק שירות מסוג מסוים, כנראה ששיווק דיגיטלי הוא מהצעדים הראשונים שחשוב שתפנה אליהם בעת הקמת העסק!

איך נעשה השיווק

שיווק דיגיטלי מתחלק לשני עולמות עיקריים – שיווק אורגני ושיווק ממומן. העולם האורגני מנצל את התכונות של אלגוריתמי החיפוש בגוגל וברשתות החברתיות. באמצעות כתיבת תוכן רב ותחזוקה של עמודים פעילים ברשתות החברתיות, השיווק האורגני מאפשר לך בתקציב יחסית נמוך לתת פוש למשמעותי לעסק שלך. שיווק ממומן לעומת זאת, דורש הרבה פחות השקעה ומסתמך על קשר ישיר עם האתרים השונים – באמצעות תשלום של כמה מאות עד אלפי שקלים, התוכן שלך יזכה לשיווק שייתן קפיצת מדרגה משמעותית לעסק שלך. אין דרך נכונה יותר או פחות – התוצאה מושפעת מסוג העסק, תוכן הפרסומים והתחרותיות בתחום שלך.

אז מה בעצם ייתן לך שיווק דיגיטלי?

ייחצון העסק

התוצאה המובנת מאליה ביותר היא כמובן ייחצון כללי של העסק שלך. פרסום וקידום ברשתות חברתיות של העסק ובשרתי החיפוש יציף ללקוחות פוטנציאלים את השם שלך ויעזור להם למצוא אותך בין המומחים השונים בתחום. מנקודה שבה הלקוחות הפוטנציאלים לא מכירים כלל את העסק שלך, אתה תהפוך לגורם מקצוע אופציונלי לשירות שהם מחפשים.

יצירת קרבה

לבלוט בין כולם זה חשוב, אבל בשביל לבלוט לא מספיק רק ליצור כמות גבוהה של תוכן או פרסומים אלא גם לנצל את עולם השיווק הדיגיטלי לטובת יצירת קרבה. תנסה לחשוב כשאתה כותב את התוכן השיווקי שלך – מה מייחד אותי מהמתחרים שלי? איך אני יכול להבהיר ללקוחות שלי שאני נותן את השירות שלי במחירים טובים וברמה גבוהה ביחס לאחרים? האם יכול להיות נחמד שגם אספר קצת על עצמי באתר העסק שלי?

להגיע לכולם

שימוש בכלים שיווקיים מרובים יכול לעזור בסופו של דבר לכמות גבוהה של לקוחות למצוא את דרכם אלייך. שימוש נכון בשיווק דיגיטלי יתרום לסטטוס העסק שלך בייחס למתחרים ויכול לעזור לו לתפוס תאוצה. תחשוב על זה ככה – אין עסק מצליח בלי אתר, מה שאומר שכנראה גם שבלי אתר לא יקום עסק מצליח. 

כמה עולה?

מחירים של שירותי שיווק משתנים לפני נתונים שונים: אתה מתכנן לנסות לשווק את עצמך לבד? אתה מתכנן להתייעץ עם מומחים? מה יותר מושך אותך – שיווק אורגני או ממומן? כל אלה משמעותיים להבנת הסכומים שאתה עתיד להשקיע בשיווק העסק שלך. המחיר נע החל מכמה מאות לכמה אלפי שקלים ואף במקרים קיצוניים לעשרות אלפי שקלים בחודש. מה שבטוח, מדובר בכסף שיחזיר את עצמו ועם זה אי אפשר להתווכח.