שיווק בגוגל

יתרונות השיווק בגוגל

עם כניסתו של עולם השיווק הדיגיטלי, חל מהפך משמעותי בכל צורת ההתנהלות בנושא הפרסום והשיווק. חלק משמעותי מהליך זה מתבצע תוך ניצול יתרונות השיווק בגוגל.

שיווק דיגיטלי מתקדם

אחת השיטות המתקדמות לקידום הפעילות העסקית בכל עסק היא באמצעות קידום ממומן בגוגל – PPC. מדובר אופציה פרסומית באמצעות מסע פרסום חודר וממוקד אשר יוצר אפקט סביבתי נרחב מאד. התשלום למפרסם הוא PAY  FOR  CLICK  ולכן ככל שכמות הגולשים שנחשפת לאתר זה עולה והגולשים מקליקים על האופציה הזו, כך התשלום יעלה בהתאמה.

בנייה של קמפיין פרסומי מוצלח

כדי לקצור הצלחות יש להיעזר באנשי מקצוע מיומנים אשר עוסקים בתחום זה זמן רב ולכן הם מתכננים כראוי את מסעי הפרסום ללקוחות השונים שלהם, תוך התאמה מיטבית לסוג העסק של כל אחד מהם.

בתחילת הדרך המקדם מבצע מחקר שוק כדי לאתר את קהל היעד המתאים ביותר למוצרים שהעסק מוכר וזאת מבחינת גיל, סביבת מגורים, התנהלות ייחודית כמו נשים לאחר לידה, גברים אשר רק עתה השתחררו מהצבא וכו'. לאחר ביצוע אפיון זה, מבצעים גם את מחקר מילות המפתח כדי לדעת באילו ביטויים חשוב להשתמש.

לאחר שהמקדם מודע לביטויים הרלוונטיים שיש בהם שימוש תדיר, הוא מזמין תכנים שבהם מושתלים הביטויים הללו באופן מקצועי. בדרך זו גולשים אשר מחפשים מוצר או שירות מסוים, רושמים את הביטויים השגורים בפיהם לצורך כך וכך הם מגיעים לאתר האינטרנט המקצועי שהמקדם כיוון שיגיעו אליו בזכות הקידום הממומן.

הגולש יקליק על המודעה וכך הוא ייכנס לאתר המרשים, יעבור על הקטגוריות שמעניינות אותו והוא ייהנה ממידע איכותי אשר ללא שיווק בגוגל הוא לא היה מגיע לאתר זה. בדרך זו כל אתר מסוג זה מגייס הרבה גולשים שמתחילים לאט לאט להכיר את האתר, ליהנות מרמת המאמרים בו ובשלב שני הם גם הופכים ללקוחות, כיוון שהם קונים מוצרים שונים מתוך ההיצע של החפצים שהנהלת אתר זה מייבאת, מייצרת ומשווקת.

שיווק בגוגל

תקציב של קידום ממומן

המסגרת התקציבית של קידום ממומן היא על פי החלטתו של הלקוח. המקדם המנוסה יציע לו את הסכומים החודשיים שנראים הגיוניים למטרה זו. היתרון בקידום מסוג זה הוא שאפשר כל הזמן למדוד את התוצאות השונות של כל קמפיין. כמה אנשים נכנסו לאתר, כמה זמן הם שהו בו, אם הם רכשו מוצרים או לא ונתונים רבים נוספים. כאשר האפקטיביות מתרחשת, קל מאד לבצע כל הזמן שינויים כמו הגדלת והפחתת היקף הקמפיין, פנייה גם לנתח הרלוונטי של הגולשים באמצעות הרשתות החברתיות ועוד.

אחת האפשרויות המוצלחות ביותר היא לקשר קמפיין זה עם ערוץ יוטיוב שגם הוא שייך לגוגל וכך אפשר להרחיב באופן משמעותי ביותר את החשיפה של הקהל לאתר הייחודי ולערך המוסך שיקבלו ממנו הגולשים.