Setting up a website for a business

טיפים לבעלי עסקים הרוצים לפרסם בגוגל

יש לכם עסק שמכבד את עצמו, בין אם המותג הוא אתם ובין אם המותג הוא מוצר שאתם מאמינים בו, אם לא תהיה לכם נוכחות דיגיטאלית, יהיה מאוד קשה לפרוץ את תקרת הזכוכית הלוקאלית. המידע נגיש ברמה טראנס אטלנטית, התחרות עצומה והאח הגדול הלא הוא ד"ר גוגל- ,The eye in the sky ממיין ומתייג, מקדם וזורק.. הלקוחות הפוטנציאלים שלכם מחפשים אתכם ברשת, לומדים אתכם ומחפשים חיבור, מתוך השפע הם יבחרו אחד והנחת העבודה הבסיסית צריכה להיות- שאם אתה לא שם אתה לא קיים, אם יש לך עסק אתה חייב לו את זה- פרסום בגוגל.

5 טיפים לבעלי עסקים הרוצים לפרסם בגוגל

טיפים לבעלי עסקים הרוצים לפרסם בגוגל
  1. הקימו אתר– הקמת אתר אינטרנט היום הוא סיפור הרבה יותר נגיש, גם למי שלא למד כתיבת קודים ותכנות. יש היום לא מעט פלטפורמות המאפשרות עם מעט למידה, לכל אחד, גם לסבא שלך (אולי), להקים אתר. לא כל עסק זקוק לאתר ועליכם לאפיין את צרכי העסק, בדקו את המתחרים, למדו היטב את התחום ובמידת הצורך הקימו אתר. האתר ישמש למעשה חלון הראווה של העסק שלכם. דאגו שיהיה מדויק לסגנון, לאיכות, לתוצרת שאתם מקווים לשדר, הכניסו תכנים רלוונטיים וקדמו את האתר שלכם מבפנים. באופן טבעי. או מה שנקרא- קידום אורגני.
  2. פתחו חשבון מודעות בגוגל- AdWords. לא להיבהל. זה גם סיפור מונגש יחסית ועם קצת עזרת חבר או איש מקצוע מהתחום (תמיד עדיפר), גם לכם יהיה חשבון מודעות. בעצם זה המקום בו אתם מגדירים את התקציב הפרסומי שלכם ובונים את הקמפיין. הגיעו לשלב הזה אחרי שגיבשתם יעדים ברורים ובחנתם את ייתכנותם.
  3.    Less is more– עשו חקר מילות מפתח. אם אתם כאן, ודאי שמעתם על אותן מילות מפתח מסתוריות. אלו אותן מילים בעזרתן הלקוח הפוטנציאלי שלכם מחפש אתכם ברשת, שואל שאלות ומצפה לתשובות או סתם תוהה על העולם. כאן נדרש מחקר מקיף, מעמיק והכי חשוב מציאת חלופות. נסביר- על המילים המתבקשות ביותר בתחום השירות שלכם יש הרבה קופצים. התחרות על המקום הראשון שם קשה, הפיק צפוף והסיכוי שתתפוס את הגל הזה, בערך כמו הסיכוי שעד גיל 21 תגיע לירח. המטרה לא תושג וכסף יבוזבז לשווא. חבל. מצאו מילים פחות פופולאריות, חלופיות, ליד, בצד, עקיפות, כאלה שישימו אתכם במקום הראשון על הפודיום.
  4. גוגל סרטונים– עוד אפשרות מתקדמת ואפילית היא קמפיינים בווידאו. אלו מאפשרים לכם לפרסם בפני הקהל שלכם ולעודד אינטראקציה עם המודעות ב-YouTube ובאתרים של שותפי הווידאו של Google כדי להגביר את מידת העניין של הקהל בעסק. כשיוצרים קמפיין וידאו, אפשר לבחור מתוך מגוון יעדי קמפיינים, סוגי משנה של קמפיינים ופורמטים של מודעות כדי לחשוף את המוצרים והשירותים בפני אנשים ולעודד אותם לבצע פעולות. תמונה שווה אלף מילים. כמה שווה סרטון?
  5. פרסום בוויז- איך לא? תגידו? איך לא? וויז היום זה העיניים שלנו בדרכים. אנחנו לא נזוז מהבית למכולת בלי הכוונה של ההיא עם הקול הרובוטי שתפנה אותנו ימינה, שמאלה או תזהיר מעומסים וניידות. לפתע מצאנו את עצמינו במקום שלא ידענו שקיים בכלל על המפה. עזוז נגיד. ואם אתה בעל עסק בעזוז, אולי העסק היחיד בעזוז.. ואתה רוצה שתיירים מזדמנים ידעו שאתה פתוח בדיוק עכשיו בין שתיים לשתיים ורבע. איך ידעו אם לא תפרסם בוויז ותתפוס אותם כשהם ב ד י ו ק שם וצמאים כל-כך? הפרסום בוויז עובד כי אנשים נמצאים בתוכו all day long ובתנועה מתמדת. גם שם כמו בגוגל העלות תלויה בתקציב שהגדרת ובכמות החשיפות של בית העסק שלך לנהגים. בכל פעם שנהג נחשף לעסק שלך.

מאמר זה נכתב עבור קומי טו גו – מדיה חברתית