שיווק בעולם הדיגיטל

החשיבות העצומה של קידום העסק שלך בדיגיטל

שיווק בעולם הדיגיטל
שיווק בעולם הדיגיטל הוא כלי שיכול למנף את ההצלחה וכמות הלקוחות של כל עסק

כשאתם מחפשים מידע אתם נעזרים בגוגל, כשאתם נתקלים בפוסט מסקרן אתם משתפים אותו בפייסבוק, וסביר להניח שגם אתם מבלים לא מעט זמן ברשתות החברתיות השונות. זו בדיוק הסיבה לכך שגם העסק שלכם צריך להיות שם.

אתר אינטרנט – כרטיס הביקור של העסק

החשיבות העצומה של קידום העסק שלך בדיגיטל זה לדוגמה חנות פרחים קטנה, רשת אופנה גדולה או רואה חשבון שמעניק שירות לעסקים קטנים, כל אלה זקוקים היום לאתר. חלקם יסתפקו באתר תדמית קלאסי שבו יציגו את המוצרים ואת השירותים שלהם, אחרים יעדיפו דווקא חנות מקוונת דרכה יוכלו להתחרות במתחרים שמציעים אף הם רכישות מקוונות. זה באמת לא משנה איזה אתר אתם מתכננים להקים, מה שחשוב הוא לעשות את זה נכון מהצעד הראשון. כך תוכלו ליצור כרטיס ביקור וירטואלי מרשים ומכובד, למשוך את הלקוחות ולהגדיל את החשיפה.

אבל איך יוצרים דבר שכזה? דרוש לנו דבר אחד, "אתר תדמית". במקרה כזה, ניתן לפנות לחברה כזו או אחרת, לשם בניית אתרי תדמית ובתוכו לבנות דף נחיתה בהתאמה אישית לסגנון ולאופיו של כרטיס הביקור שנרצה להציג ללקוחותינו. ניתן גם לייצר דף נחיתה בצורה חינמית באחד ממחוללי הנחיתה ברשת, דוגמאות מצוינות אלה: רב מסר, My Pages, ועוד אתרים כאלה ואחרים. ניתן גם לפנות למערכת דיוור שבדרך כלל מציעה גם מחולל דפי נחיתה.

קידום אורגני וממומן ברשתות החברתיות

בזמן שאתם בונים אתר אינטרנט חדש (וגם אם יש לכם אתר ותיק ומכובד), ניהול עמוד הפייסבוק שלכם מחייב תשומת לב רבה. עם מיליוני ישראלים שמעבירים חלק לא מבוטל מהיום שלהם בגלילה לאורך הפיד או בשיתוף פוסטים, זה המקום שאתם פשוט חייבים להיות בו. ניהול נכון של העמוד שלכם יתמקד גם בתכנון התוכן האיכות וגם בתכנון מדויק של קמפיינים ממומנים. השילוב הזה, בין קידום אורגני לממומן, הוא שילוב שיאפשר לכם להגיע לקהל היעד שלכם בצורה הטובה ביותר.

פניה ישירה ללקוחות שלך

לצד אתר האינטרנט והרשתות החברתיות, כלים שאין כל עוררין לגבי החשיבות האדירה שלהם, יש עוד שפע שלל דרכים להגיע אל הלקוחות הצמודים למחשב או לטלפון הנייד כמעט בכל רגע נתון. ניוזלטר שבועי או חודשי הוא ההזדמנות שלכם לשתף במוצרים חדשים או במבצעים אטרקטיביים, ניהול מועדון לקוחות יעניק לכם את התקשורת הישירה עם הלקוחה ואת היכולת להגביר את מידת הנאמנות שלהם למותג, ועם ערוץ ייעודי ביוטיוב תוכלו לשתף סרטונים שיחזקו את הקשר שלכם עם הלקוח, ואת הקשר שלו עם המוצרים והשירותים שלכם.

עובדים נכון – מהצעד הראשון

החשיבות העצומה של קידום העסק שלך בדיגיטל זה האתר שלכם קריטי, הקידום האורגני חיוני, בלי קידום ממומן תתקשו להגדיל את החשיפה וגם הניוזלטר והקידום בהודעות טקסט חשובים לא פחות. אם כל המושגים האלה נראים לכם גדולים או מבלבלים, אתם בוודאי לא צריכים לעשות את זה לבד. למעשה, אנשי המקצוע המובילים – אלה שמכירים כל מדיה ואת כל הדרכים היעילות להשתמש בה – הם אלה שיעזרו לכם לתכנן את המסע כולו, ולהגיע אל היעד בבטחה.