גוגל לעסק שלי

מה זה גוגל לעסק שלי?

בעלי ובעלות עסקים רבים כבר יודעים את הכוח העצום של גוגל ואת החשיבות של להופיע גבוה בתוצאות החיפוש.

אחרי הכל, מנוע החיפוש של גוגל הוא לוח המודעות הגדול בעולם, ואליו אנחנו פונים כאשר אנחנו מעוניינים למצוא פתרון מסוים לבעיה שיש לנו.

יחד עם זאת, כל מי שעוסק בקידום אורגני בגוגל יודע שלפעמים קידום של אתר עלול לדרוש השקעה של משאבים רבים וזמן לא מבוטל כדי להתחיל לראות תוצאות.

כדי לחסוך משאבים יקרים וזמן רב, ניתן לעשות שימוש בגוגל לעסק שלי על מנת להגיע במהירות לראש תוצאות החיפוש.

גוגל לעסק שלי

מה זה גוגל לעסק שלי

בגדול, "גוגל לעסק שלי" זה דף עסקי כמו שיש בפייסבוק, אלא שהוא שייך לגוגל ויכול להופיע בתוצאות החיפוש.

אבל יש הבדל גדול בין דפים עסקיים בגוגל לבין דפים עסקיים בפייסבוק, ומי שמבין את ההבדלים האלה יכול לייצר לעצמו זרם שוטף של לידים בהשקעה מינימלית.

ההבדל בין דף עסקי בפייסבוק לבין דף עסקי בגוגל

בשביל להבין את ההבדלים הגדולים בין הפלטפורמות האלה, עוד לפני שניגע בפרטים הקטנים והטכניים, חשוב להבין את ההבדל שבקהלים ובתחרות.

ברשתות החברתיות בכלל, ובפייסבוק בפרט, אנחנו נמצאים כמעט כל הזמן: כשאנחנו מחכים למישהו, כשאנחנו משתעממים בבית, כשאנחנו בשירותים ועוד ועוד ועוד.

לעומת זאת, לגוגל אנחנו נכנסים כשאנחנו צריכים משהו ספציפי: למצוא מוצר שאנחנו רוצים לקנות או שירות שאנחנו רוצים לצרוך, למצוא מידע מסוים ועוד.

המשמעות היא שברוב המקרים, כאשר לקוחות יראו את העסק שלנו בגוגל הם יהיו הרבה יותר חמים ורלוונטיים עבורנו מאשר אם הם ראו אותנו בפייסבוק.

בנוסף, המשמעות היא שבפייסבוק אנחנו נמצאים בתחרות מתמדת עם המון גורמים שונים: עסקים מתחרים, תמונות של חתולים, סטוריז שהעלו חברים ועוד ועוד ועוד.

בגוגל אנחנו נמצאים בתחרות רק מול המתחרים העסקיים שלנו. הרי לא יקרה מצב שבו מישהו יחפש בגוגל "עורך דין פלילי במרכז" ופתאום יעלו לו תמונות של חתולים חמודים, נכון?

היתרונות הטכניים של גוגל לעסק שלי

לדפים עסקיים בגוגל יש כמה מאפיינים שיכולים להיות שווים לכם הרבה כסף. המאפיין הראשון הוא חשיפה גבוהה.

בדרך כלל גוגל יציג תוצאות של גוגל לעסק שלי במקום גבוה יחסית בתוצאות החיפוש, מיד אחרי המודעות הממומנות.

המשמעות היא שגוגל מעניק לפיצ'ר הזה חשיפה מאוד גבוהה – יותר גבוהה מאתרי אינטרנט מקודמים.

מאפיין נוסף הוא בניית האמון המהירה. כאשר גוגל מציג דף עסקי של עסק מסוים, הוא מציג מיד גם את הדירוג של העסק הזה – וכך הלקוחות יכולים לדעת אם הם רוצים לקבל שירות מהעסק הזה או לא.

מדובר במאפיין שמצליח לבנות אמון בתוך פחות משניה, מכיוון שהדירוג בולט לעין ומחקרים מראים שהוא גורם משמעותי כשהלקוחות שלנו מקבלים החלטה אם לפנות אלינו או למתחרים שלנו.

המאפיין השלישי הוא הדרך החכמה של גוגל לגרום ליותר לקוחות ליצור איתכם קשר. הוא עושה זאת על ידי כפתורי הנעה לפעולה.

אם הלקוח מבצע חיפוש באמצעות הסמרטפון שלו, גוגל יציג לו כפתור התקשרות. אם הוא יבצע את החיפוש במחשב, גוגל יציג לו כפתור כניסה לאתר או לניווט לעסק.

למעשה, גוגל לעסק שלי יכול לחשוף את העסק שלך להמון לקוחות פוטנציאליים, בזכות מיקום גבוה בתוצאות החיפוש, להגביר את האמון שלהם בעסק שלך ובסופו של דבר – לגרום להם ליצור איתך קשר. יש דבר יותר טוב מזה?