קידום אורגני

איך עושים קידום אורגני?

כל מי שעוסק בתחומי שיווק דיגיטלי, מבין שמדובר בעולם תוכן מאוד רחב, אך גם מאוד מחייב.
ישנן משימות רבות מאוד שצריך למלא, באופן קבוע ולהתאים את עצמכם לתנאי השוק המשתנים.
כדי לסייע לכם לצלוח את הליך קידום אתרים אורגני, אספנו לכם כמה טיפים מנצחים לניהול קמפיין אורגני כמו אנשי המקצוע המובילים בתחום.

איך לעשות קידום אורגני – המדריך המלא למנהל האתר המתחיל

אם אתם רוצים לדעת איך עושים קידום אורגני כמו שצריך, אתם צריכים להכיר את התשתית להנעת גולשים אורגניים לאתר שלכם.
האלגוריתם של גוגל, הוא מכונה מאוד מורכבת, כך שאתם צריכים לפעול בכמה מישורים על מנת להצליח לענות על הדרישות של האלגוריתם:

  1. תוכן – כל תמונה וכל סרטון שאתם מעלים לאתר האינטרנט שלכם, חייב לעבור תהליך אופטימיזציה. תמונות בעלות משקל כבד יחסית, מאטות את קצב עליית האתר שלכם, ויכולות לגרום ללקוחות שלכם לנטוש את האתר מוקדם מן הצפוי.
    כמו כן, האלגוריתם של גוגל מאתר אתרים עם תמונות כבדות מידי ומדרג אותם בביצועים הטכניים במדרג הנמוך יותר.
    כך שהמשימה הכי חשובה שלכם בתהליך האופטימיזציה של האתר, הוא הטיפול בתמונות ובקובצי הוידאו שאתם מעלים, בכדי להבטיח שהם במשקל ובעיצוב ההולם לאתר שלכם.
  2. קישורים – אחת הדרכים הכי טובות לקדם את האתר שלכם היא על ידי קישורים פנימיים וחיצוניים שאתם משלבים בטקסטים השונים באתר.
    עם ההעלאה של קישורים לאתר, תפקידכם הוא לוודא באופן קבוע שהקישורים הם תקינים (ולא קישורים שבורים), שמגיעים לאתרים עם תוכן מהותי ורלוונטי למהות האתר שלכם.
    אם חלילה אתם מעלים קישורים שבורים לאתר, גוגל מזהה את חוסר ההתאמה ואתם יכולים להיפגע מכך, בתהליך הקידום האורגני שאתם מבצעים.
  3. טקסט כתוב – האלמנט הכי חשוב ומוכר בתהליך העבודה של קידום אורגני, הוא השימוש במאמרים וטקסטים כתובים, בשילוב עם מילות מפתח. חיפוש מילות מפתח שהולמות לנישת הפעילות שלכם, הוא שלב מפתח בדרך להצלחת האתר כולו. אבל, כדי שלא תבזבזו את כל תקציב הפרסום שלכם על מודעות ממומנות, יש לשלב את אותן מילות המפתח בטקסטים השונים ברחבי האתר.
    יחד עם זאת, דם לכתיבת הטקסטים יש חוקיות, בנוגע ליחס מילות המפתח לכל כמות מילים ולשימוש במילות המפתח המתאימות לכם. כמו כן, חשוב ליצור טקסטים שמתאימים לאזורים השונים באתר. למשל, טקסטים מעניינים לבלוג, אל מול טקסטים מלאי מידע לתיאור המוצרים השונים באתר.

הצלחה דיגיטלית אמיתית – בעזרת ליווי מיומן ומנוסה

עכשיו, כאשר ברור לכם איך לעשות קידום אורגני, אתם יכולים לצאת לדרך חדשה. אבל, אם אתם מרגישים שתהליך קידום אורגני, הוא משימה מורכבת מידי בשבילכם, אתם יכולים לפנות לצוות המקצועי שלנו, שישמח לקחת את המושכות ולסייע לכם להגיע לעמודי התוצאות הראשונים בכל חיפוש גוגל.