קידום אתרים

איך להשיג יותר תנועה מגוגל

קידום אתרים

גוגל זה מותג, אחד המותגים החזקים בעולם הדיגיטלי. אבל לבעלי עסקים ולבעלי אתרים, גוגל זה בעצם סוג של צינור שיווקי ממדרגה ראשונה. כלומר, זהו הצינור שדרכו מגיעים אנשים, לקוחות, גולשים. מי שמצליח להשיג יותר תנועה מגוגל, בסופו של דבר גם משגשג יותר. זה עד כדי כך פשוט. אבל מה שקצת יותר מסובך זה – איך בעצם להשיג יותר תנועה מגוגל.

שימו לב למילות החיפוש

על מנת להשיג יותר תנועה מגוגל, צריכים לעשות שימוש בשתי אסטרטגיות במקביל. מצד אחד הקידום הממומן ומצד שני, קידום אורגני. חשוב מאוד להקפיד ולקדם את הפרסום תוך שימוש במילות חיפוש נבחרות. אך לא מספיק סתם כך לאתר מילות חיפוש נפוצות. המילים הנבחרות צריכות להיות גם יחסית ממוקדות.

כאשר מצליחים לזהות, על ידי מחקר של מילות מפתח, באילו ביטויים משתמשים הגולשים כדי לחפש שירות או מוצר רצויים, משיגים תוצאות מעולות. כך, יותר מהגולשים שמחפשים אתכם אכן מוצאים ומגיעים לאתר שלכם. למשל, אם אתם מוכרים אוכל לכלבים, לא מספיק לקדם מילות חיפוש “אוכל לכלבים”. אפשר ליצור מיקוד נוסף, למשל על ידי ביטויים כמו “אוכל לכלבים גדולים” או “מזון פרימיום לכלבים”.

שימוש נכון בגוגל אדוורס ותנועה שמביאה להמרות

יש לא מעט דרכים להשיג יותר תנועה מבלי להכניס את היד לכיס ולשלם. אבל ללא ספק, כדי לקבל בוסט של תנועה והרבה יותר גולשים, צריך להיות מוכנים להשקיע. לא חייבים בהכרח להשקיע כסף גדול. רק צריכים להתאים בצורה נכונה את תקציב הפרסום למטרות שרוצים להשיג. חשוב לא פחות, לעשות שימוש נכון בגוגל אדוורדס. חשוב לתכנן את הקמפיינים הפרסומיים בצורה מושכלת ולא להתבסס על ברירות המחדל בהגדרות (למשל של מילות החיפוש) שעלולות להוביל לתנועה לא איכותית לאתר. כלומר, תנועה שלא מביאה להמרה.

בגוגל מעריכים תוכן איכותי

בכל תוצאות חיפוש שגוגל מציגה ניתן לראות תוצאות ממומנות וגם תוצאות אורגניות. כדי להשיג יותר תנועה מגוגל, כדאי להטמיע באתר תוכן איכותי. עד כמה איכותי? המדד הוא מאוד פשוט. תוכן איכותי הוא כזה שהגולשים מעריכים. כזה שהם מוכנים להעביר את הזמן מולו, לקרוא, לעין, לצפות. בגוגל יודעים לזהות כמה זמן מבלה גולש ממוצע מול כל דף באתר. אתרים שמושכים גולשים ומשאירים אותם יותר זמן נחשבים לאתרים טובים. התוצאה – אלה אתרים שמקודמים בגוגל ומגיעים למקומות גבוהים ונחשקים.

מודעות גוגל באתרים שונים ובמדיה

כדי להשיג עוד ועוד תנועה מגוגל ניתן לעשות שימוש גם בפרסומים בשיתוף עם גוגל, שמופיעים ברחבי הרשת. פרסומות בשיתוף גוגל יכולות להופיע בכל מקום. בשלל אתרים, גם בערוצים כגון יו טיוב ואחרים. זוהי שיטת פרסום וקידום אתרים מתקדמת, שכאשר הוא מוצלחת, היא מביאה גולשים חדשים, שמעולם לא היו מודעים קודם לכן לקיום האתר או המוצר שלכם.