קידום ברשתות חברתיות

הדבר המרכזי אותו בעלי עסקים שואלים כל הזמן הוא: איפה נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים שלי?

טוב חברים, התשובה היא באינטרנט, ולא סתם באינטרנט אלא ברשתות החברתיות.

כיום ממוצע זמן הגלישה ברשתות חברתיות הוא הגבוה ביותר מבין כל אתרי האינטרנט האחרים הפעילים בשוק הישראלי העולמי.

ממוצע זמן הגלישה הוא הדבר המרכזי אותו מחפשים בעלי העסקים והמפרסמים לפני שהם מחליטים על אפיק פרסום מועדף להשקעה.

כשאנו מפרסמים ומשוקים מוצר אנו רוצים לוודא שהקהל שלנו מבלה את רוב זמנו במדיום הספציפי ויותר מכך – הוא מחובר למדיום הזה, מגלה בו מעורבות פעילה הכוללת העלאת תמונות, כתיבת סטטוסים, שיתופים ותגובות לחברים וגולשים אחרים.

כאן אנו נכנסים למשתנה השני המרכזי במשוואה זו – מעורבות גולשים – אנו נרצה לפרסם ולקדם את העסק ברשת חברתית בה רמת המעורבות של הגולשים היא גבוהה כך שחוץ משיטוט ברשת וצפייה בסטטוסים ותמונות של אחרים – הגולשים עצמם מגלים מעורבות – מעלים תמונות וסטטוסים, יוצרים שיח עם חברים וגולשים נוספים.

בישראל ישנן מספר רב של רשתות חברתיות הפעילות יותר ופחות אך הרשת המרכזית והפעילה ביותר בישראל כמו בשאר העולם היא רשת פייסבוק.

למעלה מ-4,000,000 ישראלים רשומים ברשת החברתית פייסבוק ומנהלים בה חשבון פעיל. זהו מספר עצום ומדינת ישראל מתהדרת בשיעור החדירה מהגבוהים בעולם של פייסבוק בקרב הגולשים כאן בארץ.

המסקנה מכלל הנתונים המובאים כאן היא שהמגרש בו אתם רוצים להיות ולשווק את העסק שלכם הוא פייסבוק – אבל איך עושים את זה ?

כאן אנחנו נכנסים לתמונה – צוות החברה שלנו ינתח ויפלח עבורכם את קהל הגולשים הפוטנציאלי והמתאים ביותר עבור שיווק המוצר או השירות שלכם. אנו נציג עבורכם תמונת מצב עדכנית ומדויקת בנוגע לקהל המטרה שלכם ונתכנן יחד אתכם את מסעות הפרסום כך שלא תצטרכו להוציא אפילו לא שקל אחד מיותר על לקוחות שאינם מתאימים לפרופיל שנקבע.

כך אנו מגיעים למצב של פרסום סופר מדויק בעלויות מינימליות עם החזר השקעה גבוה במיוחד עבור תקציב הפרסום שלכם.

צוות החברה שלנו יטפל עבורכם בכל שלבי התהליך – החל מתכנון אופטימלי של תקציב הפרסום, דרך בחירת קהלי היעד והמטרה ועד לתכנון המודעות והסטטוסים שיועלו כחלק אינטגרלי ממסע הפרסום.

אצלנו תקבלו חבילת פרסום מלאה ברשתות חברתיות אשר משאירה אתכם בראש שקט כשאתם יודעים כי אנשי המקצוע הטובים ביותר מטפלים עבורכם במסע הפרסום ודואגים להחזר ההשקעה הטוב ביותר עבור תקציב הפרסום.

לחצו כאן למידע נוסף בנושא שיווק בפייסבוק או מדיה חברתית

לייעוץ חינם צרו קשר עכשיו!

דברו איתנו בטלפון

שלחו לנו מייל

בואו לפגישה