שיווק דיגיטלי

עולם הפרסום בדיגיטל הולך וצובר תאוצה. למעשה, חברות רבות מגדילות את הנתח התקציבי אותו מקצים לפרסום בדיגיטל. גם עסקים רבים, מעבירים בהדרגה את הדגש על עולם הפרסום לערוצי דיגיטל, ופחות לערוצי פרסום בפרינט. אין ספק, שהפרסום ברחבי העולם הדיגיטלי פותח בפנינו יותר אפשרויות להיחשף לקהלי יעד חדשים.

הכירו- משרדי פרסום דיגיטליים.

פעם היה צריך ללמוד פרסום או תקשורת חזותית, כדי ללכת ולפתוח משרד פרסום. כיום, כל אחד יכול להקים לבד משרד פרסום דיגיטלי על סמך ידע שצבר מלמידה עצמית, או שלמד קורסים חינמי על שיווק דיגיטלי. ואכן, יש אלפי משרדי פרסום בארץ, שנותנים שירות אך ורק בפרסום דיגיטלי של העסק. למשל: שיווק דיגיטלי .RideOn משרד פרסום בדיגיטל, המקדם בדרכים שונות את האתרים של הלקוחות. החל מטיפול באתרי האינטרנט, ועד קידום ממומן, והפצת בלוגים לצורך קידום ברחבי הרשת.

הבסיס של שיווק דיגיטלי- קידום מילות מפתח.

הבסיס של עולם הפרסום בדיגיטל- הוא קידום של מילות המפתח המבוקשות ביותר על ידי גולשים. המטרה היא להגיע למקומות הראשונים בגוגל. כאשר עושים פרסום ממומן- קל יותר לתפוס את מילות המפתח. ולכן, ישנם בעלי אתרים שיעדיפו לשלם על קידום ממומן, עד שנאתר שלהם יגיע למקומות הראשונים בקידום האורגני.

מהם הערוצים העיקריים של קידום עסק ברשת?

ישנם דרכים רבות לקדם עסק ברשת. אך מרבית משרדי הפרסום, מתמקדים במספר ערוצי שיווק עיקריים:

  1. קידום ממומן בגוגול.
  2. קידום ברשתות החברתיות– ובעיקר ברשת הפייסבוק.
  3. קידום אורגני בגוגל.
  4. קידום עסק באמצעות סרטוני ווידיאו המפורסמים ברשת.
  5. פרסום עסק דרך שתילתו בוויז.

קידום עסק דרך שתילתו בוויז.

אפשר לקדם עסק בחלק המודע של המוח, ואפשר לקדם עסק דרך ה"תת מודע" של המוח. ניתן להכניס כל עסק לוויז. בדרך זו, אפשר לחשוף את העסק לקהל היעד האזורי הממוקד. כאשר קהל היעד רואה את העסק על המסך, העסק נצרב בתת מודע. וייתכן שבנסיעות אחרות יחליטו המשתמשים בוויז לבדוק את העסק. לפעמים- הכנסה של עסק לתת מודע, יותר יעילה מפרסום הפונה לחלק המודע. המותגים הגדולים בארץ עובדים הרבה על פרסום הפונה לתת מודע.

קידום עסק דרך סרטוני ווידיאו.

דרך סרטון ווידיאו, אפשר להעביר הרבה מסרים על העסק. ישנם כמה דרכים להפיץ סרטוני ווידיאו של העסק:

  1. באתר העסק.
  2. בערוץ יוטיוב של העסק.
  3. במודעות יוטיוב.

מומלץ לכל עסק לבנות ערוץ יוטיוב, ולשים בו תכנים עם טיפים שימושיים. הגולשים מחפשים מדריכים וטיפים, וכך ייחשפו אל העסק, וירצו להיעזר במוצריו ושירותיו.

השארת תגובה