בניית אתר אינטרנט לעסקים

פרילנסר או חברת בניית אתרים – יתרונות וחסרונות:

בניית אתר אינטרנט לעסקים
חשוב מאוד לבדוק את המתחרים העיקריים ולדעת מה הוא הערך המוסף אותו אתם נותנים – שימו דגש על ערך זה

כאשר אנו באים לבנות אתר עבור העסק שלנו אנו מתחילים להכיר את ההתלבטות שבין חברת בניית אתרים לבין העבודה מול פרילנסר. יש כמה יתרונות וחסרונות לכל אחד מהם ולבסוף נצטרך להחליט מול מי אנחנו עובדים. האם ניתן לגשר את פערי האיכות והאחראיות בעבודה מול פרילנסר כדי לחסוך בעלויות מבלי לפגוע באיכות האתר? האם חברת בניית אתרים גדולה ככל שתהיה לא תוכל לגרום לנו לנזק בעצמה? בואו נפתח את הנושא מעט.

בניית אתר עם פרילנסר

כמו במקרה של חברות בניית אתרים, גם בעבודה מול פרילנסרים אנו עשויים להיתקל בפרילנסרים מקצועיים יותר ופרילנסרים מקצועיים פחות. במידה ואנו עובדים מול פרילנסר מקצועי ואיכותי, סביר להניח שהוא גם יהיה מקושר לקולגות שלו להיעזר בהם במידת הצורך וכמו כן גם יהיה מקושר לפרילנסרים אחרים בתחום הכתיבת תוכן והעיצוב הגרפי, על מנת לתת לכם שירות מקצועי ומקיף לכל מה שתצטרכו כדי להרים אתר מקצועי ואיכותי. עלויות של פרילנסר יהיו לרוב מוזלות יותר משל חברת בניית אתרים בשל עלויות תפעול עסק מופחתות (חברת בניית אתרים משלמת כמה משכורות, משלמת על משרדים, הוצאות נלוות ועוד) בעוד שפרילנסר יכול לעבוד על מחשב מהבית שלו או ממחשב נייד בבית קפה סביבתי. בדרך כלל כדאי לעבוד מול פרילנסר, אולם כדאי לראות תיק עבודות ולבקש המלצות על מנת לוודא שאתם עובדים מול פרילנסר איכותי שיכול לספק לכם שירותים העונים לציפיות שלכם.

בניית אתר עם חברת בניית אתרים

עבודה מול חברת בניית אתרים תהיה לרוב מומלצת כאשר מדובר בחברות גדולות עם הרבה ציפיות ותקציב כבד. במקרה כזה, יידרשו כמה עובדים לבניית האתר, עיצובו והכנתו הסופית, לעתים יידרשו מערכות מיוחדות וייחודיות לבית העסק ועוד. האתרים הללו יהיו יקרים יותר ומושקעים יותר, אולם גם ייבנו לארגונים גדולים יותר בדרך כלל כמו חברות אשראי, בנקים, חברות תעופה, חברות תיירות ועוד. עבודה מול חברת בניית אתרים לעסק קטן-בינוני פחות מומלצת בשל העלויות הגבוהות והעובדה שמרבית חברות בניית האתרים מכריחות לרכוש מהן את האחסון של האתר או לכל הפחות, כאשר לקוח רוצה לעבור לאחסון עצמאי משלו החברה מגנה על כך בחוזה שהיא לא תבצע את ההעברה אליו וכי הוא יצטרך לבנות אתר חדש והאתר הקיים יהיה רק על שרתי החברה.

אז מה עושים?

בסופו של דבר אתם צריכים לעשות את החשבונות שלכם. גם מבחינה תקציבית, גם מבחינת היסטוריה שלכם – עם מי עבדתם? ממי נכוויתם? כמה אתם מוכנים לשלם על האתר שלכם, האם נוח לכם לעבוד מול ארגון או מול אדם אחד ועוד. עכשיו אחרי המאמר שקראתם אתם מעט יותר חכמים בנוגע לעבודה מול פרילנסר או מול חברת בניית אתרים ויכולים לקבל החלטה מושכלת לגבי ההעדפה שלכם. לפרטים נוספים והתייעצות צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.