שיווק דיגיטלי

מהם היתרונות של משרד פרסום דיגיטלי?

בעלי עסקים רבים, נעזרים במשרדי פרסום. שנים רבות, משרדי הפרסום היו מכינים קמפיינים של שלטי חוצות, ופרסום בעיתונים. אולם, בעשור האחרון משרדי הפרסום הדיגיטליים הולכים ותופסים נתח יותר משמעותי. עסקים רבים מעדיפים להשקיע בפרסום דיגיטלי, מאשר בפרסום בפרינט. התפוצה של קמפיין דיגיטלי מגיעה למיליוני גולשים. זאת לעומת קמפיין של מוצרי דפוס שמבצע משרד פרסום בירושלים, המגיע לכל היותר לתפוצה של מאות אלפים. קמפיין דיגיטלי הינו יעיל וממוקד יותר, ולכן מביא תוצאות טובות יותר. ישנן טכניקות פשוטות שלא עולות כסף, שהופכות את הפרסום הדיגיטלי ליעיל ואפקטיבי.

מה הסוד של קידום אתר בגוגל?

למה קידום של אתר בגוגל מביא תוצאות טובות יותר? משום שהתפוצה של האתרים גדולה יותר. מיליוני גולשים מקליקים את מילות החיפוש המבוקשות, ומגיעים לתוצאות הרצויות. ולכן, האתרים הנמצאים במילות החיפוש מקבלים הרבה חשיפה והרבה לידים. וזוהי הסיבה שהרבה בעלי אתרים יוציאו סכומים גדולים של כסף בשביל קידום אתרים בגוגל.

משרד פרסום דיגיטלי מביא לך כתבות שיווקיות במחירים לא יקרים.

כמה עולה לפרסם מודעה במעריב או ידיעות אחרונות? וכמה באמת יסתכלו על המודעה? לעומת זאת, כאשר מפרסמים כתבה פרסומית באתרים הראשיים, המחיר אינו גבוה במיוחד. לפעמים, יהיו אתרים שיגבו אלפי שקלים. אך כתבות אלו יגרמו לעסק המתפרסם להפוך למותג.

טריק פשוט וחינם לקידום עסק- פרסום מיקום העסק בוויז.

ישנן 2 דרכים בהם ניתן לפרסם עסק בוויז. דרך אחת, היא חינמית. מוסיפים את העסק, ומצלמים תמונה. אולם אפשר לקדם את הצגת העסק במפה, באמצעות תשלום על קידום ממומן. איך מנהלים קמפיין בוויז? לשם כך, מומלץ לפנות לחברת פרסום דיגיטלית, המומחית בקמפיינים בוויז.

מה הפוטנציאל של סטודנט הלומד קידום אתרים?

עבודה במשרד פרסום דיגיטלי, נחשבת עבודה מכובדת. סטודנט הלומד פרסום דיגיטלי, יכול בעתיד לנהל חברת פרסום דיגיטלי מצליחה. סטודנט מתחיל בPPC, יכול להרוויח כשכיר בין 6,000 ל10,000 ₪. לאחר שנות ניסיון, המשכורת יכולה לעלות עד 15,000 ₪. מקדמי PPC שצברו מעל 5 שנות ניסיון, יכולים להרוויח מעל 20,000 ₪.

למשרדי פרסום דיגיטלי יש פחות הוצאות.

למה משרדי פרסום דיגיטלי יכולים לתת משכורות גבוהות לעובדים, יותר מאשר משרדי פרסום בפרינט? משום שלמשרדי פרסום דיגיטליים יש פחות הוצאות. הם אינם צריכים להוציא הוצאות על דפוס. ולכן, העמלה שהם מקבלים מהלקוחות על כל קמפיין בגוגל ובפייסבוק, הינה גדולה יותר. ישנן טכניקות רבות של פרסום דיגיטלי שהן חינמיות לחלוטין.

גם בניית פרסום דיגיטלי צריכה אסטרטגיה מוצלחת.

אפשר לחשוב בטעות שלא צריך הבנה בפרסום כדי לבנות קמפיין דיגיטלי מוצלח. אולם, כל הסוגים של הקמפיינים דורשים תכנון אסטרטגי. יש לבנות בריף מקצועי. לאחר שמוצאים את נקודת הבידול וקהל היעד, יש לחשוב היכן הלקוחות הפוטנציאלים נמצאים ברשת, ואיך הם נחשפים לקמפיין בצורה הטובה ביותר.