טיפים למקדם אתרים

טיפים למקדם אתרים מתחיל

טיפים למקדם אתרים מתחיל – עשה ואל תעשה

טיפים למקדם אתרים מתחיל – תחום הקידום אורגני בגוגל (SEO) הוא נרחב ביותר ויש יאמרו כי השיטות הן אינסופיות מחלק נרחב בהליכי שיווק דיגיטלי. ישנם דברים שבכל מקרה כל מקדם אתרים זוטר חייב לדעת והן הבסיס. שילוב הבסיס יחד עם הטכניקות הידועות – מביאות את התוצאות הרצויות. הזמן לעתים הוא פקטור משמעותי ולפעמים יש צורך לשלב קידום ממומן יחד עם קידום אורגני. להלן מספר טיפים למקדם אתרים מתחיל:

טיפים למקדם אתרים מתחיל
תחום קידום האתרים הוא נרחב. מקדם אתרים לא מנוסה, עלול לבצע עבודה רבה ולא לראות תוצאות בשל העובדה כי פשוט אינו עובד היטב
    • עבודת רקע – לפני כל עבודת קידום אתרים חשוב להכיר את השטח. לדעת בפני מה ובפני מי אנו מתמודדים. חשוב לערוך עבודת מחקר מקיפה ולבחור את מילות המפתח אותם אנו רוצים לקדם. גוגל למשל מציעה את האדוורדס בכדי לבחון מגמות חיפוש, הצעות למילות מפתח, תחרות בשוק, כמות חיפושים חודשית וכדומה. לכן, עוד לפני בניית האתר ושלב הכנסת התוכן, חשוב להכין את שיעורי הבית הנכונים עבור האתר לו אנו רוצים לבצע קידום אתרים.
    • עבודה באתר – לאחר בחירת מילות המפתח לקידום, יש לבנות אתר בצורה נכונה ולשלב בעמודי האתר את מילות החיפוש הנבחרות. חלק מקידום אתר דורש כי המילים ישולבו בעמודי האתר. כך בסופו של דבר, כאשר האתר נשלח לאינדוקס על ידי גוגל, כל מושג ישויך לדף הרלוונטי. קידום אתר מוצלח יהיה על ידי הכנסת תוכן ענייני וחשוב לאתר. גוגל למד עם השנים לזהות תוכן איכותי שיש בו ערך מוסף לבין תוכן שמטרתו היא לבצע מניפולציה בלבד עבור קידום האתר. העבודה כשלעצמה דורשת כתיבת מאמרי תוכן ענייני ושילוב של פוסטים בתוך האתר. הקישורים הפנימיים בתוך האתר חשובה לעבודה קידום אתרים גם כן. שילוב המילים לקידום בפוסטים ומאמרים העולים בתוך האתר יחד עם קישור פנימי, גורמת לגוגל להבין כי האתר בתנועה ואינו מוזנח. כך הדפים יאונדקסו ויופיעו במנוע החיפוש של גוגל מהר יותר. ניתן להשתמש כמובן בגוגל ווב מאסטר טול בכדי לאחזר את הדפים ("אחזר כמו גוגל") בצורה מהירה יותר. תחזוקת האתר בצורה שוטפת על ידי שילוב מידע ומאמרים תגרום לגוגל להבין כי מדובר באתר שנעשים בו דברים.
    • תיקון תקלות – כאשר מדברים על טיפים למקדם אתרים מתחיל חשוב לציין שימוש תדיר בתוכנת הווב מאסטר טול. השימוש הוא חובה בתהליך הקידום . סריקת התוכנה יכולה להצביע באופן קבוע על לינקים שבורים שאותם יש לתקן ולערוך הפניות ( הפניות 301). בנוסף, ישנם תוכנות רבות המיועדות לתחום ה – SEO שעשויות להצביע על דפים בהם ישנם בעיות רציניות אותם יש לתקן (חוסר בכותרת/כותרת זהה בשני דפים שונים, חוסר בתיאור עמוד ועוד רבים וטובים). חשוב מאוד באופן שוטף לבצע עבודת תחזוקה על האתר.
    • קישורים והפניות לאתר – כל פעולה הנעשה רק בעבודה על האתר עצמו, אינה תוביל לתוצאות הרצויות. ישנה חשיבות אמתית לקיים קשרי גומלין עם אתרים אשר יעניקו קישורים והפניות לאתר וכמובן לפי מילות מפתח. השיטות הידועות הם פרסום בבלוגים מאמרי מידע כחלק מהליכי כתיבה שיווקית ויצירתית, עם הפניות ישירות לאתר. דבר שחשוב מאוד לדעת – פעמים רבות אנשי קידום אתרים משתמשים רק בקישורים עוקבים (FOLLOW). למעשה חשוב להשתמש במגוון קישורים בכדי שגוגל לא יבין שנעשית כאן עבודת מניפולציה. לכן יש למצוא את הבלוגים והמקורות מהם ניתן להוציא קישורים איכותיים.
    • שיתופים ברשתות החברתיות – פעילות ענפה ברשתות החברתיות היא חיונית בכל תהליך. הדבר עשוי גם להביא תנועה חיונית לאתר ובנוסף כמובן לגרום לגוגל לזהות את המאמרים והקישורים המפנים לאתר מהר יותר וכמובן להעלות את דירוג ומיקום האתר לפי מילת החיפוש. פרסום מאמרים בפייסוק וברשתות החברתיות חשוב וחיוני לתהליך.

קידום אורגני הוא תחום בעל שיטות רבות אולם הבסיס הוא זהה אצל כולם אותם טיפים למקדם אתרים מתחיל הם חשובים ובסיסיים. טיפ חשוב נוסף – תמיד תבדקו את המתחרים שלכם – בדקו באילו מילות חיפוש הם חזקים, מהיכן הם מביאים את הקישורים החיצוניים שלהם. תכנות רבות מציעות קבלת מידע על דומיין מסוים ברמת הקישורים הנכנסים וכדומה. במידה והמתחרים שלכם משתמשים במשהו, ייתכן והדבר יועיל ביותר גם עבורכם. טיפ חשוב #2 – אל תזניחו לעולם את כלי העבודה של גוגל. מלבד השימוש היומי במנוע החיפוש עצמו, חשוב לצבור מידע על עבודה בתוכנות ווב מאסטר טול, אדוורדס ואנאליטקס. קבלת המידע הוא חיוני ועשוי ללמד אתכם כיצד להשתפר, מה עליכם לעשות, תנועת גולשים לאתר ועוד.