4 כלים לבנית תדמית עסקית

4 כלים לבנית תדמית עסקית של כל עסק ללא קשר לגודלו או לתחום העיסוק שלו, הם הבסיס להתנהלות היום יומית שלו ולהצלחה העסקית.

בניית אתר אינטרנט

4 כלים לבנית תדמית עסקית

אי אפשר לפתוח עסק ללא הקמה של אתר אינטרנט שייצג אותו ויהיה חלון הראווה ברשת. כדי לבצע בניית אתר תדמיתי, יש לבצע כמה מהלכים ראשוניים שהם יהיו אלו שיתוו את הדרך. בשלב ראשון יש לאפיין את הצרכים של המערכת, מיהו קהל היעד של המוצרים שמשווקת החברה, או השירותים שהיא מעניקה ובהתאם לכך מעצבים אתר אינטרנט שידבר אל הלקוחות הפוטנציאלים ברמה שמתאימה להם ושתהיה מובנת להם לחלוטין.

המטה היא להקים אתר אינטרנט על פי ההיררכיה הנכונה, תוך שילוב כל הקטגוריות הנחוצות שאפשר לדפדף ביניהם במהירות וביעילות. לקהל חשוב שתהיה לו יכולת גלישה הן מהמחשב הביתי והן מהמכשיר הסלולרי כדי לבצע פעולות שונות ולכן יש לוודא שיכולת השימוש ונגישותו של המידע בסמרטפון הוא זהה לזה של המחשב האישי.

הגולש צמא למידע ולכן חשוב שהוא יוכל לקרוא באתר זה מאמרים מקצועיים על הפעילות של העסק, התחומים שבהם הוא מתמקצע, הכלים השיווקיים שבהם הוא משתמש ולאחר קבלת הערך המוסף שסייע לגולש, קיימת סבירות גבוהה שהוא ייכנס לאתר זה שוב ושוב.

המומחיות של בית העסק

הלקוח מעוניין לדעת כיצד פועל העסק והוא מוצא תשובות לגבי ראיית העולם של בעלי העסק, כיצד הם פועלים בשקיפות כדי להעניק להם שירות כזה או אחר, מהם היעדים והמטרות שלהם וכיצד הם פועלים לאורך זמן כדי להעניק ללקוחות את השירות המיטבי.

חשוב להגיש את המומחיות של בית העסק, המיומנות לפתור בעיות ולבצע מהלכים שונים שהם האמירה העסקית של העסק והזהות שלו.

נראותו של בית העסק

אורח שמגיע בפעם הראשונה לבית העסק מתרשם מהנראות שלו. אם מדובר במשרד מכובד ומעוצב ששורר בו ניקיון וקיימת אווירה נעימה של עבודה, או לחלופין הוא מגיע למקום רועש, פחי הזבל שהתכולה עולה על גדותיהם והאווירה אינה נעימה כלל. אורח לרגע רואה כל פגע ולכן המבט הראשוני יישאר תמיד התדמית העסקית של גוף זה, שלעיתים היא מעולה ולעיתים אינה מרשימה כלל.

תרומה לחברה

כל עסק עושה פעולות שונות כדי לקדם את העסקים שלו, לפתח אותם ברבדים שונים כדי לקצור הצלחה עסקית. אך כל עסק אמור לחשוב גם על נדבך נוסף והוא התרומה לקהילה. עסק שמבין את החשיבות הרבה של נושא זה, פותח במיזם לסיוע לקבוצות מסוימות כמו לבעלי חיים, לניצוחי שואה, משפחות נזקקות וכו'. הבעלים רותם את העובדים והם מקיימים מדי פעם יום התנדבות כדי לראות מה קורה מעבר למקלדת, אילו מצבים קשים קיימים בקרב אוכלוסיות שונות.

כשכותבים על כך באתר,  התדמית העסקית עולה בעשרות מונים.

מאמר זה נכתב עבור קומי טו גו – מדיה חברתית

השארת תגובה