10 צעדים לקידום חנות וירטואלית

אם יש לכם חנות וירטואלית, או שאתם בדיוק מקימים אחת כזאת, הגעתם אל המקום הנכון. במאמר זה תמצאו 10 צעדים חשובים ומועילים אשר יסייעו לכם לקדם את החנות הווירטואלית בצורה הטובה ביותר.

  • בחירה נכונה של המערכת – קידום האתר מתחיל עוד לפני שאתם מתחילים לבנות אותו. כשמקימים חנות וירטואלית חשוב מאוד לוודא כי בוחרים במערכת איכותית ומתקדמת אשר כוללת כלים חשובים המסייעים לקידום האתר ואופציות דומות נוספות.
  • בחירת חברת קידום – חשוב מאוד לעבוד עם חברת קידום אתרים מקצועית בכדי לקדם את החנות ולשווק אותה היטב באינטרנט. קידום החנות באופן נכון ישפיע על הרכישות המבוצעות בה ועל קהל היעד אשר ייחשף אל החנות ולכן חשוב לבחור בחברה מקצועית, מנוסה, בעל מוניטין והצלחה מוכחת.
  • הזנה שוטפת של מוצרים – בכדי לקדם חנות וירטואלית בצורה טובה חשוב מאוד לבצע הזנה של מוצרים באופן שוטף כך שהאתר ישאר מעודכן ורלוונטי לכלל הגולשים המגיעים אליו.
חנות וירטואלית
החנות הוירטואלית עשויה למקסם את הרוחים של כל עסק ולהגיע לקהלים חדשים
  • הזנה שוטפת של תוכן – עבור קידום אתרים התוכן הוא המלך ולכן חשוב לכלול הזנה שוטפת של תכנים לאתר בכדי לקדם אותו במנוע החיפוש באופן הטוב ביותר ובכדי להעלות את המיקומים שלו במגוון רחב של תוצאות חיפוש למילות מפתח רלוונטיות.
  • מבצעים והנחות – בכדי להפוך את החנות לפופולארית יותר ולגרום ללקוחות לחזור אליה שוב ושוב חשוב להפעיל מערכת מתקדמת של מבעים והנחות אשר תמשוך את הגולשים לבצע רכישה דווקא אצלכם ותאפשר לכם להגדיל את המכירות.
  • מועדון לקוחות – ממש כמו בחנות פיזית, מועדות לקוחות של החנות הוירטואלית שלכם יאפשר לכם לשמור על קשר עם כל לקוח אשר ביצע רכישה באתר שלכם בעבר ויאפשר לכם למשוך לקוחות לביצוע רכישות חוזרות בכל פעם, ולשמוע על מוצרים חדשים או הטבות מיוחדות לקידום מכירות.
  • שיווק ברשתות חברתיות – כיום אחוז הרוכשים באינטרנט הינו גדול מאוד ולכן דרך שיווק נכון ברשתות החברתיות יש לכם אפשרות להגיע אל הרוכשים הללו בצורה הרבה יותר טובה ולמקד את הפרסום למוצרים שהם ממש עכשיו מחפשים, מה שיגדיל את הסיכוי לכך שהם יבצעו רכישה דרך האתר שלכם.
  • שיתופי פעולה – שיתופי פעולה עם אתרים גדולים או חברות מובילות בתחום יכול לסייע לכם לקידום של החנות באופן משמעותי ולהגיע לקהל לקוחות רחב מאוד. שיתוף הפעולה יכול להיות באמצעות מתן חסות לאירועים בחשיפה רחבה, פרסומים ממומנים באתרי חדשות ופורטלים גדולים ועוד.
  • פרסום באוף ליין – בניגוד למה שרבים חושבים, קידום חנות אינטרנטית, במיוחד אם היא חדשה, יש לבצע במקביל גם באון ליין וגם באוף ליין באמצעות מודעות מודפסות, שלטי חוצות או כל דבר דומה (כמובן, תלוי בתקציב שלכם).
  • לעולם אל תפסיקו – גם אם הגעתם למקום אליו רציתם להגיע עם החנות שלכם, אל תפסיקו. קידום שכזה חייב להתבצע באופן קבוע בכדי שהתוצאות ישמרו על עצמן כראוי.

השארת תגובה