קידום אתרים

קידום אתרים בגוגל SEO

קידום אתרים הוא תחום שהולך ומתפתח בשנים האחרונות בקצב מסחרר. בעלי עסקים וחברות רבות כבר מבינים את החשיבות העצומה של מיקום גבוה בגוגל במילות המפתח הרלוונטיות להם ופועלים כדי להגיע לשם.
אז מה זה בכלל קידום אתרים בגוגל SEO?
קידום אתרים בגוגל הוא למעשה העלאה של אתר האינטרנט שלך מעלה בתוצאות החיפוש בגוגל לפי מילות מפתח.
הכוונה במילות מפתח היא איננה חיפוש של שם בית העסק עצמו – לדוגמא – אלי מנחם רואה חשבון, אלא חיפוש של שירותים הניתנים על ידי אותו בית עסק, שירותים אשר בדרך כלל לקוחות יחפשו בגוגל כדי ליצור קשר ולקבל הצעת מחיר.
אם ניקח לדוגמא רואה חשבון – אנו נרצה לקדם מילות מפתח כמו החזר מס לשכירים, ייעוץ עסקי, חשבות שכר וכדומה – כך למעשה כשלקוח יחפש את אחד השירותים הללו בגוגל – האתר שלנו ייצא בדף הראשון וכמובן כמה שיותר למעלה בדף הראשון כדי להגדיל את סיכויי ההקלקה.
אם יש לכם חנות אינטרנטית בה אתם מוכרים מוצרי חשמל – אתם כמובן יכולים לפרסם בזאפ, באתרי סחר וכדומה אך עדיין לא תצליחו להגיע לכמות לקוחות גדולה מבלי להוציא סכומי כסף גבוהים עבור הפרסום באתרים הללו. קידום אתרים במקרה זה עשוי לסייע מאוד ואף להיות חלופה זולה במיוחד לעומת פרסום באתרי סחר ופורטלים גדולים. מילות מפתח כדוגמת מוצרי חשמל בזול, מכונת כביסה למכירה וכן הלאה, יכולים להביא לקוחות רבים בתנאי שהתוצאות שלנו יהיו בדף הראשון בגוגל לאותן מילות מפתח.
עבודת קידום האתר מתחילה בבחינה מדוקדקת של אתר האינטרנט שברשותכם. לעיתים נמליץ לכם לבנות אתר חדש שכן אתרי אינטרנט ישנים או בעלי מערכת ניהול תוכן ישנה לא ניתנים לקידום אופטימלי ולכן החלופה היחידה היא הקמת אתר חדש.
לאחר שהחלטנו לגבי אתר האינטרנט אנו ניגשים לבדיקה מדוקדקת של מילות המפתח שברצוננו לקדם ובודקים מה מילות המפתח הרלוונטיות ביותר לתחום העיסוק של האתר אותו אנו מקדמים.
כשיש לנו את מילות המפתח המתאימות אנו יכולים להתחיל בבניית אתר האינטרנט, כתיבת התוכן לכל דפי האתר וכיוצא בזה.
השלבים הבאים של קידום האתר הם שלבים מקצועיים הנעשים בידי מומחי החברה שלנו – הם כוללים בניית לינקים וקישורים לאתר האינטרנט שלכם, המלצות של גולשים ואתרי נישה ועוד ועוד.
קידום אתרים הוא תחום הדורש מיומנות, מקצוענות ועבודה סזיפית וממושכת בכדי להגיע לתוצאות.
מומחי החברה שלנו ישמחו להעניק לכם שירות וייעוץ בתחום זה.
צרו איתנו קשר בשורה שבקצה העליון של האתר או בטלפון 052-6105900