קנייה ברשת

מהפכת מסחר האונליין

בשנים האחרונות יש מגמת העדפה של הצרכנים לבצע רכישות באתרים המקוונים במקום להסתובב במרכזי הקניות. מהפכת מסחר האונליין התגברה בפרוץ מגפת הקורונה כיוון שהמשפחות שהו בבתים ועבדו מהם ולכן כל הקשר עם העולם היה באמצעות שליחים שהביאו את כל הארגזים עד פתח הבית.

היתרונות של קנייה ברשת האינטרנט עבור הצרכן

קנייה ברשת

במקום לנסוע למרכז הקניות, לבזבז זמן רב על הנסיעה לאור פקקי התנועה, לחפש חנייה ולהסתובב בין החנויות כדי לקנות מוצרים מסוימים, אפשר להישאר בבית ולגלוש בין אתרי האינטרנט השונים בנוחות מקסימלית, כשהמזגן דולק. כך סיגלו להם הישראלים כמו תושבי רוב העולם את החיפוש אחר הפריטים הנחוצים שלהם בחנויות האינטרנטיות, כל פריט שנראה להם נכון עבורם ובמחיר הוגן הם הזמינו וכך הם חסכו את כל הטרטור של הקניות.

בדרך זו רוכשים מוצרי מזון, טואלטיקה, ירקות ופירות, צעצועים לילדים, ביגוד לכל המשפחה, כלי בית ואין ספור מוצרים נוספים בכל קשת הקטגוריות הקיימות.

השינוי התהומי בזמן הקורונה

מהפכת המסחר המקוון החלה לפני כמה שנים אך היא התעצמה בימי הקורונה באופן חד. זה היה הפתרון האופטימלי לכל המשפחות בתקופת הסגרים והריחוק החברתי. גם כאשר הייתה התאוששות ומרכזי הקניות נפתחו, אנשים רבים עדיין העדיפו להמשיך ולקנות און ליין, לאור הנוחות הרבה של שיטה זו.

חנויות אינטרנטיות ברחבי הרשת

הדרישה הגדולה של הציבור לרכישת מוצרים הובילה לפתיחה של חנויות אינטרנטיות רבות ברחבי הרשת שעוסקות בכל מגוון התחומים הקיימים. כדי להפעיל את החנויות הללו חייבים ידע כיוון שמדובר בנושא מקצועי רחב ידיים. זו הסיבה שאנשים רבים החליטו ללמוד קורס אמזון שיכשיר אותם לאפיק זה.

יש כמה סוגים של חנויות, כאלו שמקבלות הזמנות, העובדים או הרובוטים המתוחכמים מלקטים את הפריטים השונים מהמדפים והציוד של כל הזמנה ספציפית מועבר לאריזה ולמשלוח. יש אופציות אחרות שבהן החנות היא כמו תחנת ממסר ועם קבלת ההזמנה, היא מועברת לאמזון ושם מתבצע האיסוף והליקוט. כך מהמחסנים של אמזון הארגז נשלח ללקוחות בכל העולם.

בעל העסק בוחר את תחום ההתמקצעות שלו כמו מסחר בחלפים למכשירים סלולריים כלי בית וכו'.

עיסוק בסחר אלקטרוני

אנשי עסקים מטפלים בסוגים שונים של הסחר האלקטרוני כמו דרופשינג . מדובר בעיסוק מעניין ומאתגר מאד אשר כולל התנהלות מול גופים גדולים מצד אחד כמו אמזון ועם לקוחות הקצה מצד שני. היתרון הוא שאפשר לפתוח עסק ולהפעיל אותו מהבית כי צריך לכך בעיקר מחשב וטלפון סלולרי. זוהי שיטה מצוינת עבור סטודנטים, נשים אחרי לידה וכלל הציבור שרוצה מצד אחד לעבוד וליצור הכנסות ומצד שני להישאר בבית עבור העניינים המשפחתיים.

כמו כל עסק צריכים להיות ערניים ולנהל אותו על פי הכללים וההנחיות כדי ליצור עסק פעיל בעל הכנסות ורווחים נאים.