אתר אינטרנט

כל הדרכים לבנות אתר אינטרנט כיום במינימום זמן

בעבר לבנות אתר אינטרנט היה מידע שהיה קיים רק למתכנתים ומי שידע שפות מחשב ובניית קוד. כיום כבר לא חייב לבנות קוד ויש דרכים אחרות לבנות אתרי אינטרנט בקלות וגם במהירות. במאמר זה נציג מספר פלטפורמות שניתן לבנות באמצעותן אתרי אינטרנט בקלות ובמינימום זמן. 

פלטפורמת WIX

מערכת WIX היא מערכת לבניית אתרים בקוד סגור. כלומר לא ניתן לשנות את הקוד שלה ולכן העיצוב, התבניות וכל האתר עצמו נבנים לפי נתוני הקוד הסגור. המערכת מאפשרת ליצוק אליה תוכן לפי עיצוב מסוים שתבחרו וליצור אתר בקלות תוך מספר שעות בודדות. מערכת זו מומלצת למי שמעוניין לבנות אתר תדמית פשוט ולעסקים מתחילים שלא רוצים להוציא כרגע הוצאה גדולה על בניית אתר. היתרונות של המערכת הן הבניה המהירה והתבניות החדשניות שקיימות בה, החיסרון שהיא מקודמת פחות טוב בגוגל, האתר אינו בלעדי שלכם וגם לא הדומיין. כלומר, במידה ומתי שהוא החברה תיסגר, האתר שלכם לא יהיה קיים יותר. 

פלטפורמת וורדפרס

מערכת הוורדפרס היא מערכת בניית האתרים בקוד פתוח הנפוצה ביותר. מערכת זו היא חינמית וכל אחד יכול לשנות לה את הקוד בהתאם לאתר הפרטי שהוא בונה. בשל האפשרות לשינוי הקוד, מידי יום נוספים למערכת זו מאות תוספים נהדרים שניתן להוסיף לבניה ועיצוב של האתר. באופן כללי מדובר על מערכת דיי פשוטה שקיימים לה אלפי מדריכים כתובים ומצולמים ברשת. אך מי שמעוניין לדעת עליה יותר ולבנות מספר אתרים עבור עסקים אחרים, מומלץ ללמוד אותה בצורה מקצועית. למידה מקצועית תאפשר לכם להכיר סוגים שונים של אתרים ולבנות אתרים בעיצובים מגוונים. מי שמכיר היטב את המערכת, יכול להקים אתר אינטרנט איכותי בתוך מספר ימים ועד מספר שבועות. 

תוסף האלמנטור בפלטפורמת הוורדפרס

כמו שכבר אמרנו, מערכת הוורדפרס היא מערכת בקוד פתוח שכולם יכולים ליצור בעזרת הקוד שלה תוספים ייחודיים לבניית אתרים. אחד התוספים האיכותיים ביותר שנבנו הוא תוסף האלמנטור. אלמנטור הוא למעשה עורך ויזואלי אשר מאפשר לבחור עיצוב ביתר קלות, ליצוק אליו תוכן ולייצר אתר בקלות תוך מספר שעות. למעשה בעזרת התוסף אפשר לבצע בניית אתרי וורדפרס בקלות רבה כמו במערכת ה-WIX רק שהפלטפורמה שעליה האתר נשען הוא וורדפרס עם כל היתרונות שיש בוורדפרס. 

קניית אתרים שכבר לא פעילים

דרך נוספת שבשנתיים האחרונות הופכת לפופולארית יותר ויותר היא קנייה של אתרי אינטרנט שנבנו במערכת וורדפרס והם כבר לא פעילים. אתרים אלו כבר בנויים ובעלי עיצוב, עליכם רק לשנות את התוכן שבהם. בנוסף, אתרים אלו מגיעים עם בונוס ענק, הם אינם חדשים ולכן התוכן הקודם שלהם כבר יצר להם קידום בגוגל, כך שאתם לא מתחילים בקידום שלהם מאפס. מדובר בדרך יעילה מאוד למי שמעוניין באתר אינטרנט במהירות.