בניית אתר לעסקים

בניית אתרים לעסקים זה מקצוע

אתרי האינטרנט הם חלון הראווה של כל עסק ומשפרים לאין ארוך את המוניטין ואת התדמית. לכן כאשר מעוניינים להקים אתר חשוב להבין כי בניית אתרים לעסקים זה מקצוע ולכן כדאי לתת למומחים בתחום זה לבצע הקמה של האתר באופן מיומן.

איך בונים אתר אינטרנט

בניית אתר לעסקים

אתר האינטרנט אמור לשקף את כל רבדי העשייה של החברה ולכן השלב הראשון הוא סיעור מוחות עם בונה האתר. הפונקציה בהנהלת החברה שעובדת מול איש מקצוע זה, צריכה לתת לו מידע רב לגבי הפעילות של החברה. אדם חיצוני זה עוסק בנושא של בניית אתרים לעסקים ואין לו כל מושג על הפעילות העסקית של החברה.

שלב האפיון הוא שלב קשה לאור העברת כל הנתונים אך הוא שלב בסיסי וחשוב מאין כמוהו כיוון שללא ידע זה, לא יהיה אפשר להקים אתר שיספר על מלוא העיסוקים.

בנייה של אתר האינטרנט

בהתאם לתחום העשייה של העסק מחליטים על הקטגוריות שמתאימות לאפיון של העסק. המטרה היא שהגולש ימצא במהירות את התחום שמעניין אותו ולכן הקטגוריות מוקמות על פי סדר הגיוני וכך הגולש נע בין הדפים השונים ומוצא במהירות את התחום שמסקרן אותו.

בנוסף לכך צוות בניית האתר דואג גם לעצב אותו באופן יצירתי ויוצא דופן, כדי לבדל אותו מאתרים של מתחרים. הגוונים אמורים לבלוט לעין וכך הלקוח ייהנה מנראות מקסימה של אתר האינטרנט, דבר שיגרום לא פעם ללקוחות הפוטנציאלים להישאר באתר פרק זמן נוסף.

מכירה של מוצרים באתר המקוון

אתר האינטרנט הוא גורם משמעותי בקבלת הכנסות ולכן קיימת חשיבות רבה להפוך את הגולשים ללקוחות. לשם כך מרכזים את כל המוצרים שהחברה משווקת באופן מפורט ביותר ומוסיפים לכל פריט צילום חד וברור שלו. הלקוח יכול להגדיל את הצילום לרזולוציה גבוהה, כדי לראות את הצילום המוגדל וכך לקבל החלטה אם המוצר מתאים לו או לא.

כאשר מדובר בפריטי ביגוד קיימת חשיבות גבוהה גבוהה גם לאפשר ללקוח לראות התאמה של פריט זה או אחר עם פריט נוסף, כאשר הלקוח רואה את השילוב של הטרנד האופנתי, הרבה יותר קל לו לקבל החלטה לגבי ההזמנה שלו.

אבטחת התשלומים

אחד הנושאים האקוטיים שהלקוח בודק הוא נושא אבטחת התשלומים באמצעות כרטיסי אשראי. בונה אתרים מקצועי מטפל בנושא זה ויוצר אבטחה של כל כרטיסי האשראי על פי הכללים הבין לאומיים בנושא זה. כאשר הלקוח נחשף לכך, הרבה יותר קל לו לבצע את הרכישה הספציפית ללא חשש שעלולים להיות באתר זה מעשי נוכלות שיסבו לו נזקים כספיים.

המקצועיות של בונה האתרים נראית בכל מקום באתר ולכן כאשר האתר עולה לאוויר ורואים את הכמות הגדולה של הגולשים שנכנסים לאתר, מבינים את החשיבות הגבוהה של ניסיונו הרב.