ניוזלטר וסמס חכם

אחד האתגרים המשמעותיים ביותר של בעלי עסקים בהתנהלות מול קהל הלקוחות שלהם הוא שמירה על קשר ומערכת יחסים טובה עם הלקוח כדי שיחזור בעתיד וירכוש מאיתנו מוצרים נוספים. אפשר לקרוא לזה שימור לקוחות בעידן הדיגיטלי. אם פעם היו מספיקים לנו יחס טוב ואישי ללקוחות כדי שישובו ויחזרו אלינו – בתחרות הקשה בעידן הדיגיטלי אנו צריכים הרבה הרבה יותר מזה בכדי לשמור על הלקוחות שלנו עד הקנייה הבאה שלהם אצלנו.

שני הכלים המרכזיים עליהם אנו ממליצים ובהם אנו מתמחים הינם שיווק ושימור לקוחות באמצעות ניזולטר וסמס חכם בוריאציות שונות.

ניוזלטר

כלי זה הוא למעשה דואר אלקטרוני היוצא לרשימות תפוצה של לקוחות אשר אישרו וביקשו לקבל מאיתנו עדכונים בדבר הודעות על מבצעים, הנחות, חדשות ועדכונים מבית העסק. היתרון של כלי זה הוא ברור – היכולת לשגר מסר איכותי וממוקד לקהל הלקוחות האנמן שלנו בעלות לא גבוהה ועם יכולת מעקב מדוייקת אחרי מספר ההקלקות והכניסות לאתר שנוצרו בעקבות כך.

פשוט לא?

אז זהו שלא כל כך.

חשוב להבין כי שליחת מייל ללקוחות הינה מלאכת מחשבת שכן עיצוב או ניסוח לא נכונים עלולים לגרום לנטישת לקוחות ולהסרה שלהם מרשימת התפוצה.

ראשית הניזולטר חייב לדבר בשפת המותג שלכם ולהיות מעוצב לפי אותו קו של אתר האינטרנט, הלוגו העסקי וכדומה. המטרה היא סנכרון וסינרגיה בין כל הערוצים והמדיות בהן אנו פעילים כך שלקוחות יזהו אותנו דרך שפת המותג בכל מקום בו הם יראו פרסומים שלנו.

כשפתרנו את נושא עיצוב הניזולטר אנו עוברים אל התוכן. חשוב לזכור כי לקוחות לא רוצים לבלות זמן רב מידי מול חשבון המייל שלהם ולקרוא עשרות מיילים הנשלחים אליהם בכל יום משלל גופים שיווקיים – המטרה היא להיות קצר, קולע ולגרום לכניסות אל האתר שלנו או לחילופים ליצירת קשר של הלקוח דרך הניזולטר.

תוכן הניוזלטר צריך לתת ללקוח טעימה קצרה מכל נושא או קטגוריה באתר – מוצר או שירות מסוים שאנו מעוניינים לקדם וכעת אנו מציעים בהטבה חד פעמית בשליחת המייל יכול להיות רעיון מצוין לניוזלטר.

בסיום המייל חובה לתת קישורים לאתר האינטרנט ולמדיות חברתיות בהן אנו פועלים. אם הלקוח קרא את המייל ואהב אותו סביר להניח כי הוא ירצה להמשיך ולהיות איתנו בקשר בשאר הערוצים בהם אנו פעילים.

כאשר אנו יוצרים סינרגיה נכונה ומאוזנת בין התוכן, העיצוב, ההנעה לפעולה ואטרקטיביות ההצעות – ניתן להגיע לאחוזים גבוהים של הקלקות והמרות דרך הניוזלטר שלנו.

סמס חכם

היתרונות של הסמס הינם ברורים – הגעה ישירה למכשיר הטלפון של הלקוח, תשומת לב מירבית בעת קריאת ההודעה על ידי הלקוח ובנוסף לכך סטטיסטיקות מדויקות על הקלקות, קבלת הודעות ועוד.

סמס מהדור החדש יכול להכיל בתוכו דפי נחיתה ייעודיים להשארת פרטים, הפניות ולינקים לתמונות, סרטונים ועוד ועוד.

מחירי הסמס אמנם גבוהים משמעותית משליחת מייל אך היתרון העצום של שליחת סמס יחד עם ההנעה לפעולה מביאים לתוצאות מצוינות וללידים איכותיים.

חברת קומי טו גו מתמחה במכירה ותפעול של חבילות סמס גדולות עבור ארגונים, מוסדות חברות ועסקים – אנו נדאג להתאים עבורך חבילת סמסים חכמה ומדויקת כך שתשרת באופן הטוב ביותר את צרכיך.

לחצו כאן למידע נוסף בנושא שיווק בפייסבוק או מדיה חברתית

לייעוץ חינם צרו קשר עכשיו!

דברו איתנו בטלפון

שלחו לנו מייל

בואו לפגישה