שיווק ופרסום באינטרנט- בניית אתר

שיווק ופרסום באינטרנט- בניית אתר המותג

יש לכם עסק שמכבד את עצמו, בין אם המותג הוא אתם ובין אם המותג הוא מוצר שאתם מאמינים בו, אם לא תהיה לכם נוכחות דיגיטאלית. יהיה מאוד קשה לפרוץ את תקרת הזכוכית הלוקאלית. בעידן בו הרשת היא מדורת השבט החדשה. המידע נגיש ברמה טראנס אטלנטית.התחרות עצומה והכל בחוץ. הלקוחות הפוטנציאלים שלכם מחפשים אותכם ברשת, לומדים אתכם ומחפשים חיבור, מתוך השפע הם יבחרו אחד והנחת העבודה הבסיסית צריכה להיות- שאם אתה לא שם אתה לא קיים. אז נכון שיש כמה פלטפורמות בהם הנכס הדיגיטאלי שלך יכול לככב- פייסבוק, אינסטה, טיק טוק, לינקדין ושאר רשתות חברתיות. אבל ישנם עסקים שלא יכולים להרשות לעצמם להסתפק רק ברשתות ולא מן הנמנע שיתפארו באתר אינטרנט חיי ובועט. כמובן שהנכסים הדיגיטליים הם לא רק לשם הנראות, הם עוד ערוץ לשיווק ומכירה של המוצר שלכם.

בואו נחזור רגע  לפעם הלא רחוק, לימים בהם להקים לעסק שלך אתר אינטרנט, היה יותר מורכב מלהקים את העסק עצמו וגם עלה לא מעט. ללא איש מקצוע בעל ידע בתכנות ובשפת קוד לא היה שום סיכוי להרים אתר לאוויר וזה לפני שדיברנו על עיצוב האתר, אפיון והתאמה לקהל היעד והתחזוקה השוטפת שלו. כל זה השתנה כשכמה חבר'ה ישראלים הרימו את הכפפה והפכו את כל עניין בניית האתרים לנגיש גם למאותגרים טכנולוגית (פחות או יותר). וורדפרס.

שיווק ופרסום באינטרנט- בניית אתר

בניית אתר בוורדפרס

בניית אתר בוורדפס– וורדפרס היא תוכנת קוד פתוח לניהול תוכן המאפשרת בניית אתרים. דפי נחיתה, בלוגים וכו' באופן עצמאי.. טוב נו, אם לא לגמרי עצמאי אז בעזרת איש מקצוע ובמחירים לגמרי סבירים. וורדפרס היא לא הראשונה ולא היחידה אבל היא בהחלט הפופולארית ביותר.

בניתם אתר בוורדפרס ומה עכשיו?

בדיוק כמו שבניתם דירה בעפולה- עכשיו צריך גם לגור בה, לתחזק, לשטוף, לנקות, לצבוע, לבשל, מדי פעם להזמין אורחים, לזרוק תזבל.. ככה גם האתר שלכם, דורש תחזוקה ויותר מזה- הוא זקוק לקידום כמו אוויר לנשימה. אתר או כל נכס דיגיטאלי יגסוס ללא תשומת לב בשוטף ועימו גם המוצר או הפרסטיז' שלכם, לפחות ברמת הרשת. לזה רבותי קוראים- פול גז בניוטראל. בעצם בניית אתר היא רק השלב הראשון בדרך אל התהילה.

שיווק ופרסום באינטרנט

על מנת שאתר ועימו המוצר שלכם, יישאר בעמודים הראשונים של מנועי החיפוש ועל מנת שהעמוד העסקי ברשתות החברתיות יישאר בתודעה, עליכם לייצר לו תנופה מתמדת ע"י קידום ושיווק באינטרנט. זה אומר קידום אורגני ע"י חקר מילות מפתח, כתיבת מאמרים אחת לתקופה (קצרה), ניתוח דוחות, קידום ממומן של העסק בגוגל וברשתות ועוד. יש מי שזה ישמע לו סינית ברוורס ואז מומלץ לצאת ללמוד ולחקור, או להעסיק אנשי מקצוע בתחום. יש מי שימצא את התחום תפור בול למידותיו ולאחר שיקבל כלים יוכל לעשות לביתו.