שיווק דיגיטלי הכרחי לכל עסק

שיווק דיגיטלי הכרחי לכל עסק

המאה ה21 מתאפיינת במהפכות ושינויים טכנולוגיים דרסטיים, מהפכניים ומהירים. יותר מזה הם יצרו שינויי עומק מחשבתיים והתנהגותיים שלא נראו בעבר. ב 1769 היתה זו המכונית ששינתה את כל תפיסת המרחב וקצרה מרחקים. אחכ היו אלה האחים רייט ב 1903 שחברו בין יבשות במסלול אווירי ובמאה שלנו לא יהיה מוגזם לומר הסמארטפון הוא הגיים צ'יינזר שלנו. הטלפונים הסלולריים התחילו את דרכם כסמל סטאטוס ומותרות במעמדות הגבוהים, הם היו נדירים בנוף וגם מסורבלים ומטופשים. הם המשיכו להיות מטופשים גם כשכבר הפכו ממותרות לכורח המציאות ובהשיג יד של כמעט כל מאן דבעי.

אבל כל זה השתנה ב  2007 עם הולדתו של הטלפון החכם הראשון. ההומוספיאנס של הטלפונים. ומה שהוא עשה פה. הסמארטפון הוא למעשה מחשב כף יד וכל המשתמע מכך, המשלב בתוכו יכולות של טלפון. אין היבט בחיינו שלא הושפע מהמהלך- הכלכלה והעולם העסקי, שעות הפנאי, תרבות הצריכה, תרבות הצריחה, הנגישות של העולם אלינו ושלנו אל העולם, היבטים פסיכולוגיים, התנהגותיים, קצב, עולמות תוכן וויז'ואל ובראש ובראשונה כמות המידע ומהירות הגשתו. בעצם ניתן לומר היום ולהתכוון לכך- שהעולם נמצא בכף ידך. או שם, או בכיס האחורי של הג'ינס. מה שבטוח, יותר מ 5 דק' בלעדיו וכל הגוף מתחיל לגרד לכם.

שיווק דיגיטלי בבתי עסק

אז אם בעבר (הלא רחוק יש לומר) היו לבעלי עסקים אפשרויות פרסום כגון שלטי חוצות, שטחי פרסום במקומון ולהיט הלהיטים – דפי זהב- אם אתה לא שם אתה לא קיים. היום כבר ברור לכולם שהמניפה התרחבה והצטמצמה בו זמנית. היא הצטמצמה לכדי מדיה אחת כמעט אבסולוטית- הסמארט פון, אבל התרחבה ביכולות שלה להגיע לקהל יעד מותאם ומטורגט ובחשיפה גבוהה למוצר.

שיווק דיגיטלי הכרחי לכל עסק

עסקים ורשתות חברתיות

גוגל (האח הגדול), פייסבוק, אינסטוש, טיק טוק ועולם הרשתות החברתיות שינו את חוקי המשחק. לא משנה מה השירות או המוצר שאתה מוכר, הלקוח שלך מחפש אותך ברשתות, בודק אותך, את רמת האמינות, השירותיות, התחכום, ההיצע, התגובות, התמונות, הזמינות, הנוכחות הדיגיטאלית שלך, האותנטיות, השקיפות, הרלוונטיות. מאחורי הקלעים של הרשתות החברתיות יש עולם ומלואו ועסק שלא יקפוץ על רכבת האקספרס הזו יישאר בפעם, יעלה אבק ועל השמשה האחורית שלו אפשר יהיה לכתוב עם האצבע- תתקדם.

אז הבנו שנוכחות וטביעת אצבע דיגיטלית הכרחית לכל עסק, ושבעצם אם אתה לא שם אתה לא קיים. אבל לא לכל עסק יש את הכלים להתמודד עם השיווק הדיגיטלי של עצמו מעבר לשמירה על דופק נמוך וגסיסה איטית. שיווק דיגיטלי בועט מצריך נוכחות רשתית בתדירות גבוהה, תוכן בלי הפסקה הכולל בלוגים, פוסטים, סרטונים והפקת סרטונים, סטורי'ס, שאלונים וסקרים, קמפיינים ממומנים, הקמת מועדון לקוחות ועוד. וזה עוד בלי שדיברנו על הקמה ותחזוקה של אתר, חברת קידום אתרים אורגני וממומן, כתיבת מאמרים, ניתוח דוחות ועוד ועוד ועוד… בקיצור מומלץ לכל עסק שמכבד את עצמו העסיק איש מקצוע ולשחרר את עצמו לעסוק במה שהוא מתמחה.

זה ככה על קצה הפיקסל. שיווק קל ונעים.