שיווק דיגיטלי

פלטפורמות לשיווק באינטרנט

פלטפורמות לשיווק באינטרנט – המדריך השלם

כולנו כבר יודעים שבעידן של היום, שיווק באינטרנט (או בשמו האחר – שיווק דיגיטלי) הינו השיווק היעיל והחזק ביותר. באמצעות שיווק באינטרנט אנחנו יכולים להגיע לחלקים שונים ונרחבים יותר באוכלוסייה, עניין המאפשר לנו, כבעלי עסק, להגדיל ולגוון את מאגר הלקוחות שלנו. עם זאת, על כל היתרונות שלו, שיווק באינטרנט הינו משימה לא פשוטה, הדורשת לעיתים קרובות השקעה רבה. עולם האינטרנט הינו עולם דינאמי, בו קיימים פרסומים רבים ואלפי משווקים שונים. איך נוכל להבדיל את עצמנו ולשווק את העסק שלנו באופן הטוב והיעיל ביותר, כך שהוא יוכל לבלוט על פני המתחרים? לפניכם כמה פעולות שחשוב לבצע. לגזור ולשמור.

קידום אתרים

מרבית הגולשים יגיעו לאתר העסק שלנו באמצעות מנועי החיפוש השונים, כאשר הגדול והחשוב שמביניהם הוא גוגל. קידום אתרים הינה פעולה שמטרתה להעלות את האתר שלנו לראש תוצאות החיפוש בגוגל, כך שהוא יקבל חשיפה וטראפיק (תנועה לאתר) גדולים יותר, עניין שיגדיל בתורו את מאגר הלקוחות וההכנסות שלנו. ישנן שתי דרכים יעילות לקדם אתרים: קידום ממומן וקידום אורגני.
קידום ממומן – כשמו כן הוא: אנו משלמים לגוגל סכום מסוים, ובתמורה, הוא מציג את האתר שלנו בראש תוצאות החיפוש, אך לא כחלק מהן (הלינק יופיע כמודעה בצד הימני או השמאלי של המסך, ויבלוט יותר מהשאר). מדובר בדרך יעילה ומהירה לקדם את האתר שלנו. עם זאת, חשוב להבין שברגע שנפסיק לשלם – גם המודעה תיעלם.
קידום אורגני – לעומת קידום ממומן, קידום אורגני הינו קידום איטי אך איכותי יותר. במסגרת קידום כזה, נכניס לאתר טקסטים עם מילות מפתח, המותאמות לאלה אותן מקלידים המשתמשים במנועי החיפוש השונים. בניגוד לקידום הממומן, קידום אורגני לא "נעלם". עם זאת, הוא דורש מעט יותר תחזוק.

פלטפורמות לשיווק באינטרנט ומדיות נוספות
שיווק באינטרנט נחשב לשיווק חכם, מדיד וזול בהשוואה למדיות אחרות וישנות כמו עיתונות, רדיו, פרינט ועוד.

פרסום בפייסבוק

אין אדם שלא מכיר את הרשת החברתית הגדולה בעולם – הרי היא פייסבוק, אשר נהפכה גם לכלי חזק בידי משווקים. באמצעות פרסום בפייסבוק, אנו יכולים להגיע לקהל רחב יותר של משתמשים, באופן ממוקד ויעיל יותר. גם פרסום בפייסבוק ניתן לעשות במספר דרכים שונות – כך, למשל, ניתן לשלם לפייסבוק עבור מודעות, או לחילופין להקים דפי עסק, פרופיל או דפי מוצר ולתחזק אותם.
על אף ששיווק באינטרנט הוא משימה הדורשת מעט השקעה, חשוב להבין שקידום אתרים ופרסום בפייסבוק הם שני הכלים היעילים והטובים ביותר לקדם את העסק שלכם. באמצעותם, תוכלו להגדיל את הטראפיק לאתר ואת החשיפה למוצר שלכם – עניין שיגדיל בתורו את ההכנסות.

בהצלחה!