online-web-design (1)

השדרוג האמיתי לעסק שלכם – בניית אתר

ההצלחה של עסק אינה מתרחשת ביום אחד והיא גם אינה בנויה על תחום אחד, אלא על כמה תחומי פעילות. הרצון הוא שכולם יהיו איכותיים ויניבו הכנסות. בפועל יש תחומים שהם רווחיים מאד, אחרים רווחיים באופן מינורי ויש גם הפסדיים.

יחידות רווח בלבד

המטרה של כל בעל עסק היא ליצור יחידות רווחיות בלבד ולכן הוא נמצא כל הזמן עם היד על הדופק ומבצע את ההתאמות הנדרשות בכל אחד מרבדי העשייה של העסק.

אחת מהיחידות הרווחיות ביותר בכל עסק בשנים האחרונות ובמיוחד בשנה האחרונה היא אתר האינטרנט כיוון שהוא סוחף גולשים להיכנס פנימה, להכיר את המוצרים שבית העסק הזה מוכר וכך מתקבלים לאורך כל היום וכל הלילה הזמנות ללא הפסקה, דבר שיוצר הרבה מאד הכנסות לחברה.

הערך המוסף של אתרי האינטרנט

online-web-design (1)

לקוחות בכל העולם גילו לאחרונה את היתרונות העצומים של הזמנת מוצרים שונים מהבית, דרך המחשב האישי או דרך הסמרטפון, סימון הפריטים הנחוצים וההגעה של המשלוח באמצעות שליח עד הבית, או דרך סניף הדואר. אין צורך לנסוע בגשם או בשמש לקניון שהוא לעיתים רחוק מהבית, לחפש חנייה ולהסתובב בין המותגים השונות. השוטטות במחשב היא הרבה יותר קלה, אינה מעייפת והמוצרים מגיעים מהר מאד הביתה כך שנהנים מכל העולמות.

איך בונים אתר אינטרנט

אנשי מקצוע שהם מומחים בתחומם מבצעים בניית אתר לעסק בהתאם לאפיון אשר נחוץ לכל אחד מהם. אופן בניית אתר שעוסק בכלי עבודה שונה מאד מהקמת אתר בנושא ביגוד או קוסמטיקה. לכן בונה האתרים מקבל את מלוא מעטפת המידע על העסק ובהתאם לכך הוא בונה את הקטגוריות שרלוונטיות לכל בית עסק.

עיצוב אתר אינטרנט

הגולש אוהב מאד לגלוש באתרים השונים, אך כשהם מעוצבים בצבעים נחמדים, הדבר מוסיף רבות ליופיו של האתר ולרצון של הגולש להישאר בו כדי ליהנות מגרפיקה נעימה לעין, איורים, ציורים או כל נושא אחר שקשור לנראות של האתר.

המטרה היא שהגולש יראה את כל הקטגוריות ויבחר מתוכן אילו מהן מעניינות אותו ובהתאם לכך יעבור בין האופציות השונות וייחשף למידע רב. בהתאם לכך הוא יוכל לקבל החלטות מה לקנות, של אילו יצרנים, באילו גוונים ובאיזה מידות.

בניית אתר מקצועי מעניקה לגולש היצע נרחב מאד של פריטים, אם מדובר לדוגמה בביגוד הוא יוכל לרכוש את הקולקציה העכשווית, קולקציה של שנה שעברה במחירים מוזלים וגם פריטים מעונות קודמות שנשארו מהם כמות גדולה והם מוצעים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

ככל שהאתר יהיה אטרקטיבי יותר, כך הסיכוי הוא גבוה יותר שהגולש יגיע שוב ושוב לאתר זה וגם יבצע בו הזמנות. כאשר שירות הלקוחות הוא איכותי, הלוגיסטיקה פועלת כיאות והמשלוחים מגיעים תוך פרקי זמן קצרים, ההכנסות הן גבוהות מאד.

מאמר זה נכתב עבור קומי טו גו – מדיה חברתית