קידום ברשתות חברתיות

פרופיל פרטי או דף עסקי בפייסבוק – מה זה בכלל?

אז מה עדיף? פרופיל פרטי או דף עסקי בפייסבוק?

השאלה הזו נשאלת שוב ושוב על ידי בעלי עסקים אשר משווקים את העסק הפרטי שלהם דרך הפרופיל הפרטי ולעתים חוששים להעביר את השיווק שלהם בפייסבוק לפלטפורמת הדפים העסקיים בפייסבוק.

אז ככה – דף עסקי בפייסבוק הוא כלי שחייב להיות חלק מארסנל השיווק שלכם בעסק באמצעות מדיה חברתית. גם אם יש לכם פרופיל אישי פעיל ואתם כבר עובדים איתו ומקבלים חשיפה, זה מצוין! הכלי המשלים שלכם בפייסבוק יהיה הדף העסקי עם שלל אופציות ופונקציות שהופכות אותו לכלי שיווקי נהדר.

דף עסקי בפייסבוק יכול לקבל נתונים מדויקים על קהל הגולשים שלו ועל קהלי היעד שלו – נתונים דמוגרפיים, התנהגות גלישה, גילאים, תעסוקה, מגדר וכיוצא בזה. את הסטטיסטיקות הללו ניתן לפענח ולנתח ולהבין מיהם הגולשים הפעילים בדף שלכם, מהיכן הם בארץ ובעולם, באיזה שעות הם פעילים וכדומה.

הפוסטים והפרסומים בדף העסקי שלכם ניתנים לניתוח וניתן לראות במערכת המודעות בפייסבוק כמה חשיפה קיבל כל פוסט, מהיכן הגיעו השיתופים והלייקים וכמה קליקים היו על הלינק המצורף או על התמונה שפרסמתם. הכלי הזה חשוב מאוד שכן כך תוכלו לבדוק את עצמכם ואת הפרסומים שלכם – מה עבד יותר, מה עבד פחות ולנתח את ההתנהגות של הגולשים ולהתאים את עצמכם אליה.

אז אחרי שהבנו את אופציות ניתוח המידע וקהל הגולשים בדף שלנו בדפים העסקיים נגיע לחלק החשוב באמת – יצירת קמפיינים עבור הדף העסקי שלנו או לכל מטרה אחרת!

באמצעות הדפים העסקיים בפייסבוק ניתן ליצור קמפיינים חכמים שיקדמו מוצר חדש, שירות אותו אתם נותנים וגם קידום של אתר האינטרנט שלכם דרך פייסבוק – כל הדברים האלו אפשריים באמצעות מערכת המודעות של פיסבוק ובאמצעות ממשק הדפים העסקיים שלה.

יתרון נוסף לדפים עסקיים הוא האפליקציות הרבות אותן ניתן להתקין בדף – החל מאפליקציות צור קשר, אפליקציית ערוץ יוטיוב ורשתות חברתיות אחרות, תחרויות, משחקים, מיני סייט ועוד המון המון פיצ'רים שימנפו את הדף העסקי שלכם ויתנו לו אופציות נוספות לחשוף את הקהל למותג שלכם ישירות בדף העסקי.

אז לסיכום – פרופיל אישי הוא כלי שיווקי מצוין בפייסבוק אך לא מספיק חכם ומתוחכם – לכן חשוב לפתוח דף עסקי לעסק שלכם ולקדם את העסק בפייסבוק באמצעות שני הכלים הללו.

לייעוץ והכוונה בנושא פייסבוק לעסקים אתם מוזמנים לדבר איתנו בטלפון 052-6105900