בניית אתרים

בניית אתר אינטרנט לעסקים

בניית אתר אינטרנט לעסקים – טיפים חשובים

בניית אתר אינטרנט לעסקים, כיצד עושים זאת נכון? כל כך הרבה פעמים שמעתם על החשיבות של אתר מייצג לעסק שלכם? כיצד אכן תבנו אתר שיטיב וימנף גבוה את העסק שלכם?

אנו חיים בעידן הדיגיטלי, פעמים רבות שמעתם את המושג שיווק ברשת (קראו על שיווק באינטרנט כאן) ולבסוף החלטתם כי עליכם להקים אתר איכותי שבאמת ייצור ייצוג הולם לעסק שלכם, למוצרים והשירותים אותם אתם מספקים. אף אחד אינו רוצה להישאר מאחור ובעידן האינטרנט, נראה כי ניראות במנוע החיפוש היא הכרחית עבור כל עסק. להלן מספר טיפים חשובים בנושא בניית אתר אינטרנט לעסקים:

  • בדיקת המתחרים הגדולים בשוק – בניית אתר אינטרנט לעסקים מתחילה בבדיקת המתחרים העסקיים שלכם. חשוב לבדוק את האתרים המתחרים. דבר ראשון לבדוק מה הערך המוסף והמידע שתורם כל אתר. לראות האם אתם יכולים להתבלט בשירות כלשהו לעומת האחרים (לדוגמה – שירות מסביב לשעון). בשום אופן אסור לשכפל תוכן של אתרים אחרים בשל זכויות יוצרים וקניין רוחני, אך כן חשוב לדעת במה מתבלט כל אתר, לבחון סגנונות עיצוב מתאימים וכדומה. יש לחשוב מראש על מבנה האתר והשירותים המוצעים ומראש לתאם מול המתכנת את עיצוב האתר. רעיונות כגון הקמת מועדון לקוחות הם נהדרים ומאפשרים לתת בולטות נוספת והבטחת לקוחות חוזרים.
בניית אתר אינטרנט לעסקים
חשוב מאוד לבדוק את המתחרים העיקריים ולדעת מה הוא הערך המוסף אותו אתם נותנים – שימו דגש על ערך זה
  • מחקר מילות מפתח – כאשר חושבים על בניית אתר אינטרנט לעסקים, יש לחשוב על מנועי החיפוש שימצאו את האתר (לקריאה נוספת על קידום אתרים בגוגל לחצו כאן). אתר שאינו מקודם, כאילו ואינו קיים. לכן בעת בניית האתר, יש להתאים אותו למילים להם תדירות חיפוש גבוהה יותר. ניתן להשתמש בתוכנות כגון גוגל אדוורדס המאפשרות ביצוע מחקר מילות מפתח. גם במידה ובשלב הראשוני אינכם מעוניינים לבצע קידום אורגני (SEO), ייתכן מאוד ובהמשך תבינו את הצורך בכך. במידה והאתר שלכם אינו מותאם מראש לקידום, התהליך ייקח זמן רב יותר. על החברה המקדמת יהיה לבצע תהליכי אופטימיזציה לכל הדפים והתאמה למילות המפתח.
  • תחזוקת אתר שוטפת – בניית אתר אינטרנט לעסקים דורשת תחזוקה כמו כל עסק. על האתר להיות עדכני. חלק מעבודת התחזוקה כוללת העלאת תוכן בצורת מאמרים בעלי תוכן שיווקי (לקבלת מידע נוסף על כתיבה שיווקית ויצירתית יש ללחוץ כאן). כאשר מעלים תוכן מעניין ואיכותי, מלבד העניין של גוגל בסריקת האתר, הפעילות של הגולשים באתר תהיה טובה יותר ולאורך זמן. החשיבות היא גבוהה מפני שכך תהיה פחות נטישה של הדפים. ככל שהתוכן יהיה יותר אינפורמטיבי כלפיי הלקוחות, התנועה לאתר תתגבר וכמות הלקוחות הפוטנציאלים תגדל.
תחזוקה שוטפת של האתר היא הכרחית - תוכן ישן או דפים שאינם עובדים, יגרמו לנטישת האתר
תחזוקה שוטפת של האתר היא הכרחית – תוכן ישן או דפים שאינם עובדים, יגרמו לנטישת האתר
  • עיצוב האתר – חשוב מאוד להשקיע בעיצוב איכותי מצד אחד, אך לא כזה שיאפיל על נושא האתר בכללותו. עיצוב מיושן או אינו מזמין, יגרום לנטישה מהירה מהאתר. עיצוב איכותי המדגיש את שירותי החברה בעזרת גלריית תמונות, סרטונים וכדומה הוא מה שאתם צריכים. חשוב לתת דגשים לנושאים כמו: לקוחות ממליצים או עסקים להם אנו נותנים שירות וכדומה.
  • הקשר עם הלקוח – כאשר חושבים על בניית אתר אינטרנט לעסקים המטרה היא ליצור קשר נוסף עם הלקוחות. לכן ישנה חשיבות גבוהה ביצירת עמוד צור קשר איכותי. עמוד זה צריך לכלול מספר טלפון, כתובת עדכנית של משרדי החברה (עדיפות ליצירת מפת הגעה) ומערכת השארת הודעת. לעולם אל תזניחו הודעות שקיבלתם באתר והשקיעו בחזרה מהירה ללקוחות שהשאירו פרטים (לידים). חזרה מהירה תעלה את אפשרות המכירה באחוזים ניכרים. בנוסף פעמים רבות אנשים משאירים פרטים באתרים רבים, היו הראשונים לתת להם את המידע לו הם זקוקים.
  • פתיחת עמוד עסקי ברשתות החברתיות – ישנה חשיבות גבוהה בפתיחת עמוד עסקי עבורכם ברשת החברתית. פרסום בפייסבוק הולך וצובר תאוצה בזכות איכויותיו (פילוח שוק בצורה הטובה ביותר). בנוסף, ניתן ליצור הפניות ישירות לאתר הבית של החברה.
  • המלצות לאתר החברה – חשוב מאוד שיהיו המלצות מאתרים אחרים לאתר שלכם. בצעו שיתופי פעולה ומצאו אפשרויות לקישורים נכנסים לאתר. הדבר חשוב הן מבחינת גוגל הרואה המלצות לאתר והן מבחינת הכניסות.

חברות רבות מציעות שירותי בניית אתר אינטרנט לעסקים, חשוב מאוד לבחור בחברה שתנחה אתכם בצורה נכונה. בכדי ליצור עבודת שיווק איכותית יש להשקיע עבודה רבה בתחזוקת האתר. תמיד מומלץ לתת לחברה איכותית לבצע את התהליכים הללו. חברות אלו מתמחות בקידום האתר ואחזקה שוטפת. חברות אלו ידעו לנתח את הכניסות לאתר ולתת דגשים במה יש לשפר. מאחלים לכם בהצלחה!