הנה פרמטרים לבחינת המקצועיות והיכולת של חברה כזאת:
- חברה המציבה את צרכי הלקוח במרכז ועושה זאת מתוך תפיסה והבנה כי הלקוח הוא הנכס החשוב ביותר של החברה והוא ליבתה- לא החזון שבו היא דוגלת, עם כל הכבוד והחשיבות שנכון לייחס לו.
- חברה מקצועית שעובדים בה צעירים עם הבנה, תשוקה ותודעת שירות. חברה מעודכנת בכל החידושים.
- בחרו חברה המחויבת לאיכות, לא נוטשת אתכם עם סיום הבנייה אלא מלווה אתכם בתהליך ההטמעה.
- בניית אתרים היא תהליך. חשוב לבחור חברה המתנהלת מולכם בשקיפות מרבית, משתפת אתכם בלבטים, בבעיות, מציעה פתרונות מועילים, נותנת לכם תחושה שהיא תשקיע כל מאמץ וכל משאב על מנת לבנות עבורכם את האתר המתאים לכם ביותר.
בחרו חברה השואפת למצוינות ואינה מסתפקת רק בשאיפה.
על מנת לוודא, ככל שניתן, כי אתם בוחרים בחברה שהיא שם דבר בתחום בניית אתרים בקשו חוות דעת מלקוחות, בקשו לראות אתרים שהיא בנתה ולבדוק האם ניתן להתמצא בהם ולתפעל אותם בקלות, האם הדירוג שלהם הוא במקום גבוה בעמוד הראשון של גוגל, האם החברה נגישה וזמינה ללקוחותיה בכל פעם שהם נזקקים לשירותיה, לעצותיה ולטיפים שלה.
שאיפה למצוינות מעידה על המוטיבציה של חברה אבל אין בה די. אתם לא תבחרו חברה המתאפיינת רק בשאיפה למצוינות אלא בחברה שהמוצר שהיא מספקת הוא מצוין ואיכותי. הואיל ואתם עתידים לשלם סכום כסף לא מבוטל, מוצדק ואף הכרחי לבצע סקר שוק יסודי ולבחור בחברה רק לאחר שהשתכנעתם שהיא זו המסוגלת לתת לכם את המענה הטוב ביותר.
קידום אתרים הוא המרכיב השיווקי החזק והיעיל ביותר של העסק שלכם בהינתן המרכזיות וההשפעה העצומה שיש לנוכחות ברשת האינטרנט. אל תוותרו על החברה שתבנה לכם אתר מנצח.